[1.6TD RA] Czyszczenie intercoolera i chłodnicy oleju.
[1.6TD RA] Czyszczenie intercoolera i chłodnicy oleju.
Witam! Mam audi 80 b3 1.6TD + intercooler i chłodnice oleju (zamontowane przez poprzedniego właściciela) Dzisiaj podczas wymiany tarcz hamulcowych zauważyłem, że intercooler jest strasznie zabity syfem, oleje i paprochami. Chłodnica oleju podobnie ale bardziej zalana olejem. Co mogę zrobić ? Jak to wyczyścić zeby nie uszkodzić niczego ? Ostatnio zauważyłem ze Audiszka zaczęła mi lekko kopcić mocniej. Może mieć to związek z tym syfem na tych dwóch chłodnicach ? Prosze po pomoc. Z góry dziękuje. POzdrawima.
P.S. Jeśli nie w tym dziale napisałem to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie.
P.S. Jeśli nie w tym dziale napisałem to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2009, 09:18 przez volfen7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chłodnica oleju i intercooler to standardowe wyposażenie tego modelu.volfen7 pisze:Mam audi 80 b3 1.6TD + intercooler i chłodnice oleju (zamontowane przez poprzedniego właściciela)
Ja używałem sprężonego powietrza. Wcześniej warto trochę "zmiękczyć" cały ten syf. Na przykład rozpuszczalnikiem.volfen7 pisze:intercooler jest strasznie zabity syfem, oleje i paprochami. Chłodnica oleju podobnie ale bardziej zalana olejem. Co mogę zrobić ?
Obu nie, ale Intercoolera tak. Jeśli będziesz miał go całego zawalonego syfem i powietrze nie będzie przez niego przepływało to może to być przyczyna. A oprócz tego jeszcze 20 innychvolfen7 pisze:Ostatnio zauważyłem ze Audiszka zaczęła mi lekko kopcić mocniej. Może mieć to związek z tym syfem na tych dwóch chłodnicach ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zdziwiło mnie to ze jest wpisane w dowód TD a nie TDi i dlatego bylem pewien ze to wersja po modyfikacjach. Czytałem na forum o takich Ale dzieki za oświecenie mnieLabiel pisze:Chłodnica oleju i intercooler to standardowe wyposażenie tego modelu.
Dziękuje za pomoc wszystkim. W poniedziałek sie za to wezmę.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nawet czuje różnice podczas jazdy. Pewnie miało na to wpływ także zmiana ogumienia na letnie ale teraz o wiele lżej jej i czuć różnicę podczas przyspieszania i jazdy na trasie.Labiel pisze:Jak miałeś zapchany syfem rdzeń tak że nie przepływało przez niego powietrze które miało go chłodzić (czyli w zasadzie tak jak byś nie miał icka) to teraz różnica musi być.