[Wszystkie]Koła
-
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 22 mar 2009, 14:16
- Lokalizacja: Polska Nowa Wies
W mojej b3 alusy jak przykręce tak na wyczucie, po jakimś czasie jak zmieniam koła tył na przód żeby równo zdzierało, to rękoma nie da sie odkręcić. U mnie śruby same się dokręcaja. Kumpel w borze ma odwrotny problem, musi naprawdę mocno dokręcić, bo się same luzują. Niewiem od czego to może zależeć. Pozdro
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 22 mar 2009, 14:16
- Lokalizacja: Polska Nowa Wies
Ja miałem taki przypadek, że zaraz po kupnie autka jechałem wieczorem i nagle kierownica zaczynała wpadać w coraz większe wibracje..uddało mi się wyhamować do 30 km/h i odpadło lewe tylnie koło :cry: na początku myslałem, że sie coś urwało, ale po znalezieniu koła w rowie(to była pozna jesien wiec wieczorem jest juz ciemno) okazało się, że wszystkie 4 szpilki sie po prostu odkręciły
Po wizycie u wulkanizatora musiałem wymienić szpilki w moich ALU na stożkowe, ponieważ miałem założone sfery i jak wytłumaczył mi to gumiarz szpilki trzymały sie na 2 zwojach gwintu
Na szczęście wtedy nikomu nic się nie stało..swoja droga jak ludzie nie myślą kupią nowe alu i wkładają stare szpilki od stalówek...ciągle mnie to gryzie że nie sprawdziłem tego wcześniej, ale kto mógł sie spodziewać takiego cyrku...
P.S. fajna historyjka zaraz po kupnie autka ale zarówno wtedy jak i dziś nie żałuję, że kupiłem właśnie 80-tkę:*
K2 pisze:To może być wina szpilek :!: Sa 2 rodzaje - sferyczne i stożkowe przy ALU powinny być te pierwsze....
Po wizycie u wulkanizatora musiałem wymienić szpilki w moich ALU na stożkowe, ponieważ miałem założone sfery i jak wytłumaczył mi to gumiarz szpilki trzymały sie na 2 zwojach gwintu
Na szczęście wtedy nikomu nic się nie stało..swoja droga jak ludzie nie myślą kupią nowe alu i wkładają stare szpilki od stalówek...ciągle mnie to gryzie że nie sprawdziłem tego wcześniej, ale kto mógł sie spodziewać takiego cyrku...
P.S. fajna historyjka zaraz po kupnie autka ale zarówno wtedy jak i dziś nie żałuję, że kupiłem właśnie 80-tkę:*
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To może zależeć od tego kto jakie ma śruby, może od samej budowy alofelgi, od stopu z jakiego wykonana jest felga. Ciężko powiedzieć. Jedno jest pewne: przy alusach trzeba pamiętać aby raz na jakiś czas sprawdzić dociągnięcie szpilek.
To zdecydowanie, zdecydowanie za mało. Minimum to chyba 6 pełnych obrotów. U mnie na standardowych szpilkach od stalówek właśnie tyle wchodzi.Gregor86 pisze:rzymały sie na 2 zwojach gwintu