Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Wszystkie]Koła

okiewicz22pnw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 22 mar 2009, 14:16
Lokalizacja: Polska Nowa Wies

Post autor: okiewicz22pnw » 29 mar 2009, 12:47

W mojej b3 alusy jak przykręce tak na wyczucie, po jakimś czasie jak zmieniam koła tył na przód żeby równo zdzierało, to rękoma nie da sie odkręcić. U mnie śruby same się dokręcaja. Kumpel w borze ma odwrotny problem, musi naprawdę mocno dokręcić, bo się same luzują. Niewiem od czego to może zależeć. Pozdro

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 mar 2009, 12:53

okiewicz22pnw pisze:Kumpel w borze ma odwrotny problem, musi naprawdę mocno dokręcić, bo się same luzują.
Jak się ma alusy to co jakiś czas warto sprawdzić i dokręcić koła.

okiewicz22pnw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 22 mar 2009, 14:16
Lokalizacja: Polska Nowa Wies

Post autor: okiewicz22pnw » 29 mar 2009, 13:34

Zgadza się tylko że u mnie jakoś same się dokręcaja i po czasie naprawde trzeba wziaść jakąś przedłuższke do klucza, aby je odkręcić.

Gregor86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:17
Lokalizacja: Oława

Post autor: Gregor86 » 29 mar 2009, 13:51

Ja miałem taki przypadek, że zaraz po kupnie autka jechałem wieczorem i nagle kierownica zaczynała wpadać w coraz większe wibracje..uddało mi się wyhamować do 30 km/h i odpadło lewe tylnie koło :cry: na początku myslałem, że sie coś urwało, ale po znalezieniu koła w rowie(to była pozna jesien wiec wieczorem jest juz ciemno) okazało się, że wszystkie 4 szpilki sie po prostu odkręciły
K2 pisze:To może być wina szpilek :!: Sa 2 rodzaje - sferyczne i stożkowe przy ALU powinny być te pierwsze....


Po wizycie u wulkanizatora musiałem wymienić szpilki w moich ALU na stożkowe, ponieważ miałem założone sfery i jak wytłumaczył mi to gumiarz szpilki trzymały sie na 2 zwojach gwintu :-/

Na szczęście wtedy nikomu nic się nie stało..swoja droga jak ludzie nie myślą kupią nowe alu i wkładają stare szpilki od stalówek...ciągle mnie to gryzie że nie sprawdziłem tego wcześniej, ale kto mógł sie spodziewać takiego cyrku...
P.S. fajna historyjka zaraz po kupnie autka ale zarówno wtedy jak i dziś nie żałuję, że kupiłem właśnie 80-tkę:*

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 mar 2009, 13:55

To może zależeć od tego kto jakie ma śruby, może od samej budowy alofelgi, od stopu z jakiego wykonana jest felga. Ciężko powiedzieć. Jedno jest pewne: przy alusach trzeba pamiętać aby raz na jakiś czas sprawdzić dociągnięcie szpilek.
Gregor86 pisze:rzymały sie na 2 zwojach gwintu
To zdecydowanie, zdecydowanie za mało. Minimum to chyba 6 pełnych obrotów. U mnie na standardowych szpilkach od stalówek właśnie tyle wchodzi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl