[1.9TDI 1Z] Zawór N75.
[1.9TDI 1Z] Zawór N75.
Witam wszystkich klubowiczów!!!!
Mam pytanko czy może mi ktoś powiedzieć jak się zabrać do czyszczenia zaworu n75.
Zrobiłem fotki wydaje mi się,że to ten zawór na zdjęciu Nr 1.
I jeszcze jedno co to jest na zdjęciu Nr2 i do czego służy?
Z góry dziękuję
Mam pytanko czy może mi ktoś powiedzieć jak się zabrać do czyszczenia zaworu n75.
Zrobiłem fotki wydaje mi się,że to ten zawór na zdjęciu Nr 1.
I jeszcze jedno co to jest na zdjęciu Nr2 i do czego służy?
Z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2009, 21:03 przez Gero12, łącznie zmieniany 1 raz.
z tego co widzę to podpisałeś pierwsze zdjęcie cyferką 2 i jest na nim N75 a na drugim zdjęciu z cyferką 1 jest N18 (sterujący EGR, przykręcony do obudowy filtra powietrza)
jeśli chodzi o N75 to da się go naprawić a czyszczenie nic nie da bo przechodzi przez niego pod ciśnieniem powietrze zmieszane z parami oleju i żadne brudy nie mają szansy się w nim utrzymać :mrgreen:
ja u siebie naprawiłem dziada i zanim zrobiłem wszystko co trzeba rozbierałem go z 5 razy bo jak dorobiłem gumę na grzybku to się okazało że dałem trochę za grubą ale teraz jest już dobrze
jeśli chodzi o N75 to da się go naprawić a czyszczenie nic nie da bo przechodzi przez niego pod ciśnieniem powietrze zmieszane z parami oleju i żadne brudy nie mają szansy się w nim utrzymać :mrgreen:
ja u siebie naprawiłem dziada i zanim zrobiłem wszystko co trzeba rozbierałem go z 5 razy bo jak dorobiłem gumę na grzybku to się okazało że dałem trochę za grubą ale teraz jest już dobrze
zastanawiam sie nad kupnem nowegoa zawor n75
tylko juz nie wiem który to jest znalazłem na aukcji w allegro cos takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=604425329
proszę o opinie
tylko juz nie wiem który to jest znalazłem na aukcji w allegro cos takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=604425329
proszę o opinie
Gero12 pisze:zastanawiam sie nad kupnem nowegoa zawor n75
tylko juz nie wiem który to jest znalazłem na aukcji w allegro cos takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=604425329
proszę o opinie
ten co podałeś w linku to nie do audi
b4 tu jest taki co potrzebujesz
tu masz taki jak w audi http://www.allegro.pl/item602418177_zaw ... oclaw.html
dzięki juz wiem o co chodzi z tym zaworem N75
przyjrzałem sie dzis mojemu zaworowi tylko że ten mój ma jeden uchwyt mocujacy tzn na jedną srubkę a te na allegro są na dwie mocowane
i nie ma na nim żadnych numerów seryjnych tylko napis pierburg
ale myśle że poradze sobie juz z doborem nowego n75
zastanawia mnie jeszcze ten zawór n18 czy ma duze znaczenie dla pracy turbiny?
UKI XX jestes z Parczewa a czy bywasz w Lubartowie bo ja jestem z okolic byśmy sie stykneli kiedys pogadać tak przy okazji
przyjrzałem sie dzis mojemu zaworowi tylko że ten mój ma jeden uchwyt mocujacy tzn na jedną srubkę a te na allegro są na dwie mocowane
i nie ma na nim żadnych numerów seryjnych tylko napis pierburg
ale myśle że poradze sobie juz z doborem nowego n75
zastanawia mnie jeszcze ten zawór n18 czy ma duze znaczenie dla pracy turbiny?
UKI XX jestes z Parczewa a czy bywasz w Lubartowie bo ja jestem z okolic byśmy sie stykneli kiedys pogadać tak przy okazji
- penki00 (usunięty)
- Forum Audi 80
- Posty: 115
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:02
- Lokalizacja: Tychy
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Dokładnie, z zaworka wychodzi tylko jeden upust do atmosfery a w którą dziurę w obudowie filtra go wetkniesz to już nie ma znaczenia bo wszystko łączy się i tak w jedno.karol121 pisze:penki00 napisał/a:
A jest jakaś różnica w podpinaniu wężyków do obudowy filtra?,chodzi o kolejność który ma być górny,środkowy,czy dolny,1Z Bosch
nie nie ma