Przy wymianie filtra nalej do niego przed założeniem do pełna oleju napędowego. Po skręceniu zapal. Po chwili może zgasnąć. Zapal go wtedy ponownie (nie zapali z kopa - pokręć chwilę). Odpowietrzy się sam.
[ Dodano: 2007-04-16, 19:33 ]
A trzymanie ropy przez pompę możesz sprawdzić jak postoi kilka godzin (kiedy już ma problemy z załapaniem) odkręć przewód paliwowy przy którymkolwiek wtrysku (nie kręcąc go wcześniej). Niech ktoś zakręci rozrusznikiem. Jak ropa poleci od razu to pompa jest ok, jak po chwili kręcenia to pompa nie trzyma i się zapowietrza.
[ Dodano: 2007-04-16, 19:35 ]
Ale zacznij od filtra
[b4 1.9tdi] zimny krótko grzeje swiece a ciepły wogóle
kolego @chips wypróbowałem dziś rano twój sposób na pompe i faktycznie chyba nei trzyma bo chyba ze trzy razy obróciło rozrusznikiem zanim złapał i poleciało paliwo z wtrysku. Odkreciłem 3 bo jest najwyrzej i najłatwiej go odkręcić.
Czy zeby pompa trzymała paliwo to musze ją do regeneracji zawieść :?: oby nie bo to dość drogi interes :roll:
Czy zeby pompa trzymała paliwo to musze ją do regeneracji zawieść :?: oby nie bo to dość drogi interes :roll:
dzieki za pomysł z filtrem, co prawda filtr był w bardzo dobrym stanie ale jak bym go nie wymienił to nigdy bym nie zlokalizował problemu. Mianowicie jedna śrubeczka na filtrze, taka malutka co jest na żóltym plastiku jest ich tam dwie, na przelewie, była naderwana i nie trzymała, odkreciłem ja w palcach i ułamała sie wtedy całkiem, wymieniłem na dobrą dokreciłem, oczywisice wczesniej zmieniłem filtr i teraz pali z rana aż miło
Zastanawiam sie czy nie cofnąc pompe w to samo miesce co było wczesniej przed wizyta u specjalistów od gazu :-x Lecz narazie pali jak zacznie robić jakieś problemy to cofne w wczeniejsze połozenie
POZDRAWIAM narqa
Zastanawiam sie czy nie cofnąc pompe w to samo miesce co było wczesniej przed wizyta u specjalistów od gazu :-x Lecz narazie pali jak zacznie robić jakieś problemy to cofne w wczeniejsze połozenie
POZDRAWIAM narqa