Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi] zimny krótko grzeje swiece a ciepły wogóle

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 16 kwie 2007, 19:29

Przy wymianie filtra nalej do niego przed założeniem do pełna oleju napędowego. Po skręceniu zapal. Po chwili może zgasnąć. Zapal go wtedy ponownie (nie zapali z kopa - pokręć chwilę). Odpowietrzy się sam.

[ Dodano: 2007-04-16, 19:33 ]
A trzymanie ropy przez pompę możesz sprawdzić jak postoi kilka godzin (kiedy już ma problemy z załapaniem) odkręć przewód paliwowy przy którymkolwiek wtrysku (nie kręcąc go wcześniej). Niech ktoś zakręci rozrusznikiem. Jak ropa poleci od razu to pompa jest ok, jak po chwili kręcenia to pompa nie trzyma i się zapowietrza.

[ Dodano: 2007-04-16, 19:35 ]
Ale zacznij od filtra

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 16 kwie 2007, 19:38

chips, madrze piszesz ;-)
jeszcze jezdzi :-)

Awatar użytkownika
hekatek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 01 kwie 2007, 11:00
Lokalizacja: strzyżów

Post autor: hekatek » 17 kwie 2007, 19:57

kolego @chips wypróbowałem dziś rano twój sposób na pompe i faktycznie chyba nei trzyma bo chyba ze trzy razy obróciło rozrusznikiem zanim złapał i poleciało paliwo z wtrysku. Odkreciłem 3 bo jest najwyrzej i najłatwiej go odkręcić.

Czy zeby pompa trzymała paliwo to musze ją do regeneracji zawieść :?: oby nie bo to dość drogi interes :roll:
Niezle ciągnie, ale to jeszcze nie jest to

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 18 kwie 2007, 09:54

No niestety musisz podjechać do jakiegoś pompiarza. Nie wiem czy zaworek odpowiadający za niecofanie się paliwa jest w łatwo dostępnym miejscu, ale szczerze w to wątpię. Na początek wymień jednak filtr paliwa i sprawdź ponownie. Jak dalej będzie to samo to niestety pompiarz :cry:

Awatar użytkownika
hekatek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 01 kwie 2007, 11:00
Lokalizacja: strzyżów

Post autor: hekatek » 22 kwie 2007, 11:20

dzieki za pomysł z filtrem, co prawda filtr był w bardzo dobrym stanie ale jak bym go nie wymienił to nigdy bym nie zlokalizował problemu. Mianowicie jedna śrubeczka na filtrze, taka malutka co jest na żóltym plastiku jest ich tam dwie, na przelewie, była naderwana i nie trzymała, odkreciłem ja w palcach i ułamała sie wtedy całkiem, wymieniłem na dobrą dokreciłem, oczywisice wczesniej zmieniłem filtr i teraz pali z rana aż miło ;-)
Zastanawiam sie czy nie cofnąc pompe w to samo miesce co było wczesniej przed wizyta u specjalistów od gazu :-x Lecz narazie pali jak zacznie robić jakieś problemy to cofne w wczeniejsze połozenie
POZDRAWIAM narqa
Niezle ciągnie, ale to jeszcze nie jest to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga