Witam
Szukałem na forum, ale konkretów nie znalazłem
Mam silnik 2.0 16v 6A i z tego co się orientuję, to jest on bliźniaczy z ACE, a ten drugi ma elektroniczny wtrysk??
Czy ktoś próbował przerabiać ten pierwszy??
Bo niestety wtrysk mechaniczny to raczej nie jest najlepsze rozwiązanie i myślę nad taką modyfikacją. Dużo z tym pracy???
[B3 2.0 6A quattro] Przeróbka 6A na elektroniczny wtrysk
6A jest poprzednikiem po części silnika ACE, obydwa są na mechanicznym wtrysku. Jest możliwość założenia jednak wtrysków elektronicznych z Corrado. Zrobił to u siebie kaczok.
Tu masz link do tematu : https://audi80.pl/b4-ace-competition ... i++corrado
To chyba wyjaśnia sprawę ?
Tu masz link do tematu : https://audi80.pl/b4-ace-competition ... i++corrado
To chyba wyjaśnia sprawę ?
Witam,
A taka modyfikacja może wynieść sporo roboty... pieniędzy i czasu. Grunt tez w tym, żeby ten kto to robi znał się na tym i dobrze to zrobił, bo później może być więcej problemów niż z oryginałem...
Pozdrawiam.
Jeśli chodzi o ACE i 6A to w dziale dane techn. widnieje opis:Mam silnik 2.0 16v 6A i z tego co się orientuję, to jest on bliźniaczy z ACE, a ten drugi ma elektroniczny wtrysk??
Czyli te oba silniki mają taki sam mechaniczny wtrysk.R4 / wtrysk wielopunktowy KE- Motronic 1.2 MFI-c
A dlaczego uważasz, że wtrysk mechaniczny to nie najlepsze rozwiązanie? Jak nie wkładasz gazu, dbasz o układ WN, czujnik temp., zmieniasz na czas olej, filtry i utrzymujesz szczelny i czysty dolot, nie przegrzewasz go to te silniki ładnie pracują... Wiem bo mam 3A a kolega ma NG. A co chodzi o spalanie to tez raczej wiele nie palą te 6A/ACE ma prawie takie samo spalanie jak mój R4 2.0 3A.Bo niestety wtrysk mechaniczny to raczej nie jest najlepsze rozwiązanie i myślę nad taką modyfikacją.
A taka modyfikacja może wynieść sporo roboty... pieniędzy i czasu. Grunt tez w tym, żeby ten kto to robi znał się na tym i dobrze to zrobił, bo później może być więcej problemów niż z oryginałem...
Pozdrawiam.
OK przepraszam moje niedoczytanie, czyli wynika z tego ze jak już to chyba lepiej inny silnik wstawić, miałem nadzieję, że mniej zachodu z tym.
A dlaczego lepszy elektroniczny, bo daje ogólnie większe możliwości i mimo wszystko raczej mniejsze skomplikowanie a więc mniej awaryjny.
Ale skoro to tyle roboty to nie warto
Dzięki za rady
A dlaczego lepszy elektroniczny, bo daje ogólnie większe możliwości i mimo wszystko raczej mniejsze skomplikowanie a więc mniej awaryjny.
Ale skoro to tyle roboty to nie warto
Dzięki za rady