Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 6A quattro] Przeróbka 6A na elektroniczny wtrysk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Ace1985

[B3 2.0 6A quattro] Przeróbka 6A na elektroniczny wtrysk

Post autor: Ace1985 » 02 kwie 2009, 23:14

Witam
Szukałem na forum, ale konkretów nie znalazłem
Mam silnik 2.0 16v 6A i z tego co się orientuję, to jest on bliźniaczy z ACE, a ten drugi ma elektroniczny wtrysk??
Czy ktoś próbował przerabiać ten pierwszy??
Bo niestety wtrysk mechaniczny to raczej nie jest najlepsze rozwiązanie i myślę nad taką modyfikacją. Dużo z tym pracy???

nitromek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 lut 2008, 12:21
Lokalizacja: WOT Otwock

Post autor: nitromek » 03 kwie 2009, 11:36

Może mnie pamięć zawodzi, ale oba te silniczki są na mechanicznym wtrysku, jeśli się mylę to niech ktoś poprawi, a jeśli nie to nie masz czego zmieniać kolego.

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 03 kwie 2009, 11:40

6A jest poprzednikiem po części silnika ACE, obydwa są na mechanicznym wtrysku. Jest możliwość założenia jednak wtrysków elektronicznych z Corrado. Zrobił to u siebie kaczok.
Tu masz link do tematu : https://audi80.pl/b4-ace-competition ... i++corrado
To chyba wyjaśnia sprawę ?

matikemk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 21 mar 2007, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: matikemk » 03 kwie 2009, 11:52

Witam,
Mam silnik 2.0 16v 6A i z tego co się orientuję, to jest on bliźniaczy z ACE, a ten drugi ma elektroniczny wtrysk??
Jeśli chodzi o ACE i 6A to w dziale dane techn. widnieje opis:
R4 / wtrysk wielopunktowy KE- Motronic 1.2 MFI-c
Czyli te oba silniki mają taki sam mechaniczny wtrysk.
Bo niestety wtrysk mechaniczny to raczej nie jest najlepsze rozwiązanie i myślę nad taką modyfikacją.
A dlaczego uważasz, że wtrysk mechaniczny to nie najlepsze rozwiązanie? Jak nie wkładasz gazu, dbasz o układ WN, czujnik temp., zmieniasz na czas olej, filtry i utrzymujesz szczelny i czysty dolot, nie przegrzewasz go to te silniki ładnie pracują... Wiem bo mam 3A a kolega ma NG. A co chodzi o spalanie to tez raczej wiele nie palą te 6A/ACE ma prawie takie samo spalanie jak mój R4 2.0 3A.

A taka modyfikacja może wynieść sporo roboty... pieniędzy i czasu. Grunt tez w tym, żeby ten kto to robi znał się na tym i dobrze to zrobił, bo później może być więcej problemów niż z oryginałem...

Pozdrawiam.

Ace1985

Post autor: Ace1985 » 03 kwie 2009, 12:14

OK przepraszam moje niedoczytanie, czyli wynika z tego ze jak już to chyba lepiej inny silnik wstawić, miałem nadzieję, że mniej zachodu z tym.
A dlaczego lepszy elektroniczny, bo daje ogólnie większe możliwości i mimo wszystko raczej mniejsze skomplikowanie a więc mniej awaryjny.
Ale skoro to tyle roboty to nie warto
Dzięki za rady

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl