dziwne to jest ze jednemu działa, jednemu czasami a innemu wogóle :shock:
Ja mam moduł ACBC
Ja u siebie mam rezerwe ustawioną książkowo (w koncu pisałem opis)
Gdy mam mało paliwa (tj wskazówka zaczyna wchodzić na czerwone pole) to nawet na bardzo ostrych zakrętach (gdy pasażerowie latają po aucie :lol: ) nie zapala sie rezerwa paliwa.
Gdy mam wskazówke w połowie czerwonego pola to ACBC sygnalizuje mi na wyswietlaczu od BordComputera migającą ilością KM jaką mogę przejechać ( 50km)
gdy wyjeżdzę paliwo bardziej tj wskazówka na tuż przeg grubą czerwoną kreską
ACBC sygnalizuje na wyswietlaczu BordComputera migającą ilośc km jaką mogę przejechać (LO - od słowa LOW czyli niski)
Dopiero jak wskazówka wejdzie na grubą czerwoną kreskę zaświeca się główny księgowy (rezerwa)
gdy postawię samochód na pochyłym podjeździe (nachylenie ok 30*)

tak że paliwo sie przelewa na stronę pasażera to wtedy gdy mam wskazówkę na początku czerwonego pola wtedy zapali sie rezerwa. gdy wyjadę na równą drogę rezerwa znika a wskaznik sie podnosi.
Mi juz wiele razy sie zapalała rezerwa paliwa gdy jechałem np autostradą.
ale nigdy gdy skręcałem w lewo nie zapaliła sie rezerwa.
Może warto zrobić taki test.
gdy jest niski poziom paliwa wyjąć wtyczkę od baku i zmierzyć oporność potencjometru pływaka
dotankować pare litrów paliwa i ponownie wyjąć wtyczkę która przychodzi do baku (4 pin)
i sprawdzić oporność potencojetru pływaka.
Porównac wyniki bo nie pamietam juz jak to było:
1. Niski poziom - niski opór potencjometru
2. niski poziom - wysoki opór potencjometru
następnie dorwać potencjometr nastawny ze sklepu elektronicznego o podobnych parametrach regulacujnych
i podłączyć go do tejrze wtyczki na krótko. i sprawdzić czy jak się zmniejszy (lub zwiększy) opór to wtedy wskaznik będzie reagował podnoszeniem lub opuszczaniem i czy wkoncu zapali sie rezerwa i przy jakim oporze.