[b3] problem z nawiewem
[b3] problem z nawiewem
Mam taki problem, zaczynając włączać nawiew od 0 do 4, na 1 wieje jak na 3, 2 jest najsłabsza a 4 ok. Następnym problemem jest regulacja miejsca nadmuchu, co bym nie ustawił to wieje ze wszystkich komór, a lewa kratka od kierowcy przy drzwiach w ogóle nie wieje. Proszę o pomoc. <buu>
nie wiem co tam mam spieprzone z tym ze na 1 wieje jak na 3 a 2 jest najsłabsza.......z tym to nie wiem ale to ze jak zamkniesz jakas komore i nadal z niej wieje to bys musiał zobaczyc czy te pokretło zamyka komore bo mozesz sobie krecic a wcale nie zamyka komory .....a jak nie zamyka komory to duo pracy z tym nie powinienes miec..... a jak mowisz ze nie wieje z kratki od kierowyc to zobacz czy tunel doprowadzajacy powietrze do tej kratki nie wyskoczył z mocowania ja tak miałem ale nie wiało z kratki od pasazera a okazało sie ze tunel sie obsunał włozyłem na miejsce zamocowałem i jest pieknie. pozdrawiam.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
tak czy siak czeka cie rozbieranie panela sterowania ogrzewaniem i nadmuchem, brak możliwości kierowania nadmuchem sprawdź wszystkie cięgna od pokręteł, zamocowanie przy konsoli i przy obudowie nagrzewnicy, posprawdzaj węże od nadmuchu do kratek, a biegi dmuchawy to bedzie albo brak styku na złączu elektrycznym przy pokrętle albo uwalone pokrętło a dokładniej jego środek elektroniczny.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Z dmuchawą sprawdz to co pisze kolega wyżej i dodatkowo przeczysc styki za pokretłem druga opcja, też opornica lubia czesto sie przepalic... jak tak bedzie to połacz ja bez opornika przez diode albo zwykłym grubszym kabelkiem.... co do nawiewów albo urwanły sie albo zeskoczyły linki do regulaci klapek. Jak dobrać sie do całego zespołu regulacji nawiewem było na forum juz mnustwo razy wiec uzyjesz szukaji i znajdziesz bo szkoda pisac po raz enty tego samego. Powodzenia <ok>
W końcu miałem sporo czasu i zabrałem się za rozbieranie Po zdjęciu osłony pod kierownicą, centralnej konsoli i schowka dowiedziałem się że cięgno odpowiedzialne za otwieranie klapy od nawiewu centralnego znajduje się na środku pod tunelem. Okazało się że wszystkie cięgna są okej tylko sam mechanizm w tunelu bardzo opornie chodzi, próbowałem się do niego dostać ale musiałbym demontować całą deskę rozdzielczą, a boje się to robić bo jak ruszę elektrykę to może być ciekawie. Jest ktoś na forum z dobrą radą jak to zrobić bez rozbierania połowy samochodu
No ja mam identyko problem... Dzis się wziąłem wreszcie za moje nawiewy...rozebrałem całkowicie cały tunel środkowy (wszystko wyjąłem) i teraz całą regulacje mam jak na dłoni...
U mnie regulacja miejsca nadmuchu lipnie działa...nie moge nawet przekręcic na pozycje nadmuchu na twarz, nie moge tez włączyć 1 biegu i całkowicie wyłączyć nadmuchu...pokrętła stawiają taki opór że nie moge ich na wymienione pozycje przekręcić.
Więc to będzie ewidentnie wina linek cosik się tam głebiej w desce blokuje...
Linki od strony panelu są w najlepszym porządku, są na miejscu i wszystko się kręci jak powinno.
Mam pytanko jak sebbo000 pozostaje mi tylko zdemontowac całą deske żeby sie dostac do połączen przy nagrzewnicy czy może ktoś ma jakiś inny pomysl...? Bo mi tez sie nie widzi rozbierac polowy auta...
U mnie regulacja miejsca nadmuchu lipnie działa...nie moge nawet przekręcic na pozycje nadmuchu na twarz, nie moge tez włączyć 1 biegu i całkowicie wyłączyć nadmuchu...pokrętła stawiają taki opór że nie moge ich na wymienione pozycje przekręcić.
Więc to będzie ewidentnie wina linek cosik się tam głebiej w desce blokuje...
Linki od strony panelu są w najlepszym porządku, są na miejscu i wszystko się kręci jak powinno.
Mam pytanko jak sebbo000 pozostaje mi tylko zdemontowac całą deske żeby sie dostac do połączen przy nagrzewnicy czy może ktoś ma jakiś inny pomysl...? Bo mi tez sie nie widzi rozbierac polowy auta...
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Witam. Mam również pytanko odnośnie nawiewów na tylne siedzenia (te dysze pod siedzeniami pasażera i kierowcy. Odkąd pamiętam (tj odkąd mam moje cudo) nie wiało nigdy z tych tylnych dysz. Czy jeżeli ustawię nawiew na nogi to powinno lecieć pod nogi pasażera i kierowy oraz z tych tylnych dysz ?? Bo nie wiem czy to tylko dla picu czy o co z tym chodzi. Czy tam też jest jakaś zapadka która po prostu padła?
Czy ktoś z was coś takiego przerabiał/rozbierał/naprawiał?
Przypomnę że autko z klimatronikiem. Aha jeszcze takie pytanko trochę OT: gdzie jest czujnik temp wewnętrznej w aucie ?? Jak to to wygląda z zewnątrz ??
Pozdrawiam
Czy ktoś z was coś takiego przerabiał/rozbierał/naprawiał?
Przypomnę że autko z klimatronikiem. Aha jeszcze takie pytanko trochę OT: gdzie jest czujnik temp wewnętrznej w aucie ?? Jak to to wygląda z zewnątrz ??
Pozdrawiam
te "rurki" jak napisałeś wpina się w całą tą puchę w której są te klapki które sterują kierunkiem przepływu powietrza a one idą pod tapicerka a tapicerkę zdejmiesz jak zdemontujesz cały kokpit ze wszystkim w aucie. jak wyjmiesz wszystko to możesz od razu powymieniać sobie te gąbki którymi są oklejone te klapki ja to robiłem i u mnie one były całkiem sparciałe i się sypały ;/ nie jest to trudne a okleisz je gąbką taką białą do pakowania chyba paneli albo elektronicznych rzeczy nie wiem dokładnie bo od kolegi dostałem. ta gąbka nadaje się do uszczelniania tych kratek nawiewów max godzinka pracy. aha jeszcze do oklejania klapek użyłem kleju butapren i powiem że byś go duuużo i dobrze nasmarował nie żałuj i najpierw sobie zrób szablon z kartonu do odrysowania gąbki
pozdrawiam
pozdrawiam
<bylo>yeti88 pisze:ja mam Panowie inny problem, wszystko dziala jak nalezy, tylko nie wieje z tylu... nie wiem co moze byc nie tak... bo nawiew na tyl dziala jak dam na nogi tak? Prosze o pomoc
np. tu: https://audi80.pl/19tdi-1z-ogrzewani ... 502,30.htm