Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] Modyfikacja - kompresor czy turbo ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Fiku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 08 paź 2008, 23:06
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Fiku » 03 kwie 2009, 16:43

u mnie tez sie nie sprawdzi taka budowa calego dolotu...

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 04 kwie 2009, 10:42

nowi2 pisze:"Turbinę montuję się za filtrem powietrza, lecz przed przepływomierzem."

jak to zrobisz w ng? :)
No tak nie pomyślałem. Mój bład 8-)

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 04 kwie 2009, 11:43

wszystko sie da zrobic :-D wywalasz ori filtr z "puszki", w srodku montujesz kolanko tak aby doprowadzało powietrze z miejsca gdzie jest jego wlot , w kierunku talerzyka przepływomierza. na miejsce tego otworu gdzie jest wlot powietrza montujesz to cudo, i gra gitara :-P

jak sie bede nudził to zamowie moze to jak tansze bedzie i sprawdze jak to działa w 3A

Awatar użytkownika
nowi2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 09 mar 2009, 09:39
Lokalizacja: Jawidz/Lublin

Post autor: nowi2 » 04 kwie 2009, 12:31

czester-11, w ng ciężko to zrezać :-/

a tym czasem wracam do garażu i rezam pozycje w halogenach :mrgreen: :mrgreen:

pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
Fiku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 08 paź 2008, 23:06
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Fiku » 04 kwie 2009, 13:07

czester-11 pisze:jak sie bede nudził to zamowie moze to jak tansze bedzie i sprawdze jak to działa w 3A
daj znac jak to wyszlo :)

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 04 kwie 2009, 22:56

spoko podejrzewam ze po swietach sie tym zajme jak urlop w robocie dostane,

dla pewnosci efektu przed operacja skocze na hamownie jak znajde w gdansku :)

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 05 kwie 2009, 05:43

Hmm kusząca propozycja, taki prawdziwy tuning ABK turbinką elektryczną. 20% mocy. Hmm, hmm, kuszące %-)

Awatar użytkownika
dhseba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 sty 2009, 17:45
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: dhseba » 05 kwie 2009, 12:32

Koledzy tez mi przeszlo przez mysl zakladanie turbo albo zmiane auta na podkrecone orginalnie ale tak .. nie chce innego jak audi takie jak mam czyli musi byc AVANT a jedyne fajne takie to RS2 ktore jest poza moim zasiegiem :) moze lepiej jest wsadzis silnik z s2 niz meczyc biedy silnik ktory ma juz 240 tys km i nie jest o mocnej wytrzymalosci pozdro :)

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 05 kwie 2009, 20:12

dhseba pisze:moze lepiej jest wsadzis silnik z s2 niz meczyc biedy silnik ktory ma juz 240 tys km i nie jest o mocnej wytrzymalosci pozdro :)
Założenie elektrycznego wentylatorka = ok300-400zł
Swap silnika 2.2t = ok 20000zł

Dziwne porównanie

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 05 kwie 2009, 21:17

A tak na poważnie to czy ktoś z obecnych miał taką dmuchawkę w rękach? Czy to daje jakieś kolwiek ciśnienie przy zakładanym pompażu?

Awatar użytkownika
dhseba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 sty 2009, 17:45
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: dhseba » 05 kwie 2009, 23:46

PawelG pisze: Założenie elektrycznego wentylatorka = ok300-400zł
Swap silnika 2.2t = ok 20000zł

Dziwne porównanie
nie no przesadziles z tymi 20 tys ale nie mowie ze to tyle samo wychodzi ale nie wmowisz mi ze jak wsadze wentylatorek to ze bedzi emi auto chodzilo jak 2.2T pozdro

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 06 kwie 2009, 00:05

Swap może wyjść 10000, 15000 albo 25000, nie można generalizować. Dużo o kosztach mówi sam stan silnika <ok>

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 06 kwie 2009, 08:50

dhseba pisze:ale nie wmowisz mi ze jak wsadze wentylatorek to ze bedzi emi auto chodzilo jak 2.2T pozdro
nikt ci nie wmawia , napisal kolega ze daje 15-20 % mocy, a nie +150KM. wsadzenie silnika nie jest takie latwe , najpierw znajdz dobry silnik z osprzetem, potem go napraw, a potem kombinuj co gdzie upchnac. .. duuuuzo roboty i wymaga upartosci.. jest jeden człowiek ktory tego dokonal z tego co wiem: EDD, i smiga to nieziemsko , a jak przejezdza kolo mojej roboty to az :mrgreen: :mrgreen: pssst

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 06 kwie 2009, 10:56

czester-11 pisze:
dhseba pisze:ale nie wmowisz mi ze jak wsadze wentylatorek to ze bedzi emi auto chodzilo jak 2.2T pozdro
nikt ci nie wmawia , napisal kolega ze daje 15-20 % mocy, a nie +150KM. wsadzenie silnika nie jest takie latwe , najpierw znajdz dobry silnik z osprzetem, potem go napraw, a potem kombinuj co gdzie upchnac. .. duuuuzo roboty i wymaga upartosci.. jest jeden człowiek ktory tego dokonal z tego co wiem: EDD, i smiga to nieziemsko , a jak przejezdza kolo mojej roboty to az :mrgreen: :mrgreen: pssst
Mało wiesz. ;-)

Awatar użytkownika
dhseba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 sty 2009, 17:45
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: dhseba » 06 kwie 2009, 12:09

ja wiem doskonale ze takie przekladki jaka ja zaproponowalem to robia tylko goscie ktorzy naprawe sa pasjonatami i maja duzo cierpliwosci i kasy przedewszystkim bo chyba zawsze jest tak ze za ta kase co wyjdzie swap to mozna kupic auto z takim silnikiem :) to jest ciezki temat i naprawde sie trzeba znac (wiec dlatego tylko poddalem pomysl :) ) pozdro dla wszytskich

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl