Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8]problem z podłączeniem alternatora

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
dzialus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:25
Lokalizacja: Katowice

[80 B3 1.8]problem z podłączeniem alternatora

Post autor: dzialus » 06 kwie 2009, 19:08

[80 B3 1.8]witam, zdemontowałem alternator aby wymienić szczotki(jak się póżniej okazało nie musiałem go wcale wyciągać) i zapomniałem jak były podłączone kable do alternatora. próbowałem na różne sposoby i nic. nigdzie nie umiem znależć zdjęcia z podłączonymi kablami. boję się że uszkodzę regulator, albo jeszcze co innego więc wolę nie próbować samemu, ale znajomy też sobie nie poradził. Czy mógłby mi ktoś opisać jak ma wyglądać to połączenie? jest jeden gruby czerwony kabel, który napewno mam dobrze podłączony i jest jeszcze jeden niebieski, jeden cieńki brązowy i jeden podwójny brązowy. Te brązowe kable są tak naprawę brązowo-czarne, albo czerwono-czarne, nie jestem tego do końca pewien. Mam B3 na wtrysku rok 88 silnik 1.8 , a alternator chyba boschowski(nie wiem napewno),mogę zrobić zdjęcie żeby było jaśniej. regulator jest z motorolli.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 19:31 przez dzialus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 06 kwie 2009, 21:05

W ori wiązce powinien być czerwony gruby przewód (do akumulatora B+) i niebieski cienki (wzbudzenie D+), reszta przewodów o której piszesz wychodzi z regulatora czy z wiązki :?:

dzialus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: dzialus » 06 kwie 2009, 21:24

reszta wychodzi z wiązki

[ Dodano: 2009-04-06, 21:24 ]
idę zrobić zdjęcie

podłączyłem tak jak na zdjęciach że niebieski osobno a te dwa brązowe(trzy) razem do innej śruby. te brązowe są na dwóch osobnych koncówkach których tutaj nie widać bo jedna zakrywa drugą.
napiszcie czy dobrze podłączyłem.

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 07 kwie 2009, 23:01

Kolego nie wiem czy nie odwrotnie niebieski cienki i brazowe cienkie, na brązowym konektorku widze jakby ślad po większej śrubie. Ale niech inni koledzy się wypowiedzą <ok>

dzialus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2007, 14:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: dzialus » 08 kwie 2009, 23:55

dexx widzę że masz podobną niunie. może zerknąbyś jak to wygląda u ciebie.

[ Dodano: 2009-04-09, 00:07 ]
jakoś na tym połączeniu jeżdże, ale następnego dnia po tym zapaliła mi się kontrolka z ciśnienia oleju i tak już jeżdze trzeci dzień. możliwe że uszkodziłem urządzenie sterujące(nie wiem co to jest ale tak wyczytałem w książce audi). albo jest to spowodowane złym podpięciem kabli. A może to poprostu naprawdę spadek ciśnienia oleju bo mam silnik trochę rozszczelniony. Poradzcie co mam zrobić bo już nie daje rady.

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 09 kwie 2009, 21:05

Hmm tyle że ja mam inny alternator... ale zerkne i zrobie jutro zdjęcie <ok>

Awatar użytkownika
hazy666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 mar 2007, 11:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hazy666 » 09 kwie 2009, 21:27

Te trzy brązowe powinny iść na głowicę w miejsce między pierwszą a drugą świecą a poza tym to dobrze podłączone Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl