To nie lepiej było odrazu kupić RS2 ?quattro pisze:jak bym kolesiowy powiedział ile kosztowała cała przeróbka to by zemdlał że niepowiem o ogromie pracy i czsu poswieconego , żeby auto i wyglądało i jezdziło naprawde szybko ,,,
Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm
jasne i tankować wachy po 22 litry żeby klubowicze sie zachgwycali niedośc że autko mniej spala od rs2 to jeszcze go objeżdza bez problemu ( ze startu )
a tak na marginesie w opisie pisze quattro b4 moge zmienić i dodać z pakietem rs2 to jest mój projekt i jak komuś w oczy kole to niech sie :?:
[ Dodano: 2007-04-18, 20:50 ]
chciałem pokazać coś ciekawego ale widze że na tym foru ludzie zachwycają sie jak ktoś zmieni maske z b3 na b4 i każdy łał ale super , albo naklei naklejke na tylną szybe , z resztą szkoda gadać
pozdro dla klubowiczów
a tak na marginesie w opisie pisze quattro b4 moge zmienić i dodać z pakietem rs2 to jest mój projekt i jak komuś w oczy kole to niech sie :?:
[ Dodano: 2007-04-18, 20:50 ]
chciałem pokazać coś ciekawego ale widze że na tym foru ludzie zachwycają sie jak ktoś zmieni maske z b3 na b4 i każdy łał ale super , albo naklei naklejke na tylną szybe , z resztą szkoda gadać
pozdro dla klubowiczów
A ja Ci powiem że jeżeli chodzi o silnik to niezły, ale jakbym już wsadzał jakieś TDI to chyba lepszy byłby 2,5 TDi. Może się mylę ale ogólnie silniki widlaste lepiej chodzą od rzędowych. Sam bym zmienił sobie silnik ale jak widzę ceny A6 z silnikami 2,5 TDi to okazuje się że taniej wychodzi sprzdać swojego staruszka i kupić wyższą wersję
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
2.5 w TDi są dużo bardziej awaryjne niż 1.9.Mój kumpel ma warsztat i mówi że ma najwięcej napraw silników 2.5 są bardzo awaryjne a koszty części i naprawy są astronomiczne. Większość ludzi szuka i wybiera jednak coś z większym silnikiem właśnie choćby 2.5 ale to jest błąd, dlatego tak ciężko dostać ładne Audi A6 z silnikiem 1.9. Sam szukałem swojego pół roku a co tydzień jestem Niemczech więc wybór miałem spory i miałem w czym wybierać..
No ja akurat nie zauważyłem żeby ktoś sie zachwycał 'byle czym' na tym forum.... :roll: Brak tutaj aut z mega spoilerami, siatexem itp..chciałem pokazać coś ciekawego ale widze że na tym foru ludzie zachwycają sie jak ktoś zmieni maske z b3 na b4 i każdy łał ale super , albo naklei naklejke na tylną szybe
Cała afera wynikła tylko z tego faktu że napisałeś że jest to RS2 i tyle, nierozumiem twojego rozgoryczenia, tym bardziej że nikt nic złego nie napisał na temat twojego auta. Pozatym oryginał to oryginał, ja ze swojej coupejki też nie zrobie 'ur-quattro' nawet jakbym wsadził ta silnik 2.2T i napęd 4WD... :roll:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
kolego quattro, projekt jest naprawde świetny. czepialstwo o to że to nie RS 2 jest bez sensu bo przecież każdy wi, że nie i wcale nik się nie upiera, że jest inaczej. nie znaczy to jednak, że gorzej, bo nawet i lepiej. kupić i jeździć to nie sztuka, ale tyle pracy włożyć to naprawde coś. ja czekam z niecierpliwością na zdjęcia.
sam się zastanawiałem nad takim swapem, tyle że ja mam napęd na ośke i nie wiem jak by taki silniczek na programie tym szarpał, więc zastanawiam się poprostu nad całym passatem albo A4, no ale jeszcze zobaczymy... zresztą to dopiero po kolejnej wizycie na zielonej wyspie
[ Dodano: 2007-04-19, 00:01 ]
sam się zastanawiałem nad takim swapem, tyle że ja mam napęd na ośke i nie wiem jak by taki silniczek na programie tym szarpał, więc zastanawiam się poprostu nad całym passatem albo A4, no ale jeszcze zobaczymy... zresztą to dopiero po kolejnej wizycie na zielonej wyspie
[ Dodano: 2007-04-19, 00:01 ]
uwież to naprawde badziewie i wcale nie takie silne, 1.9 130km na chipie jest duuuużo lepszyOGr pisze:Jakoś nie wieże że silnik widlasty jest bardziej awaryjny od rzędówki.
[ Dodano: 2007-04-19, 00:01 ]
Może i tak ale jakoś mi się zdaje że takie 1,9 to za mały silnik na takie auto. Pozatym silniki widlaste mają moment obrotowy zaczynający się przy niższych obrotach niż silniki rzędowe. 1,9TDi standardowo w B4 ma 90KM, jak dla mnie jak ktoś chipem przerobi to na 130KM to moim zdaniem silnik który ma standardowo 130KM będzie lepiej chodził od podkręconego.
uwież to naprawde badziewie i wcale nie takie silne, 1.9 130km na chipie jest duuuużo lepszy[/quote]OGr pisze:Jakoś nie wieże że silnik widlasty jest bardziej awaryjny od rzędówki.
Może i tak ale jakoś mi się zdaje że takie 1,9 to za mały silnik na takie auto. Pozatym silniki widlaste mają moment obrotowy zaczynający się przy niższych obrotach niż silniki rzędowe. 1,9TDi standardowo w B4 ma 90KM, jak dla mnie jak ktoś chipem przerobi to na 130KM to moim zdaniem silnik który ma standardowo 130KM będzie lepiej chodził od podkręconego.