Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 18 kwie 2007, 20:43

quattro pisze:jak bym kolesiowy powiedział ile kosztowała cała przeróbka to by zemdlał że niepowiem o ogromie pracy i czsu poswieconego , żeby auto i wyglądało i jezdziło naprawde szybko ,,,
To nie lepiej było odrazu kupić RS2 ?

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 18 kwie 2007, 20:48

jasne i tankować wachy po 22 litry żeby klubowicze sie zachgwycali niedośc że autko mniej spala od rs2 to jeszcze go objeżdza bez problemu ( ze startu )
a tak na marginesie w opisie pisze quattro b4 moge zmienić i dodać z pakietem rs2 to jest mój projekt i jak komuś w oczy kole to niech sie :?:

[ Dodano: 2007-04-18, 20:50 ]
chciałem pokazać coś ciekawego ale widze że na tym foru ludzie zachwycają sie jak ktoś zmieni maske z b3 na b4 i każdy łał ale super , albo naklei naklejke na tylną szybe , z resztą szkoda gadać

pozdro dla klubowiczów

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 18 kwie 2007, 20:53

quattro pisze:achwycają sie jak ktoś zmieni maske z b3 na b4 i każdy łał ale super , albo naklei naklejke na tylną szybe
poniekąd ma racje...

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 18 kwie 2007, 21:21

Bardzo ladny projekt , w dobie dzisiejszych cen paliw najrozsądniejszy ,
masz super szybka fure i pali malo ,nie sądze żeby za tą kase ktos z klubowiczów przejechał szybciej 100km
pozdrawiam

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 18 kwie 2007, 21:23

A ja Ci powiem że jeżeli chodzi o silnik to niezły, ale jakbym już wsadzał jakieś TDI to chyba lepszy byłby 2,5 TDi. Może się mylę ale ogólnie silniki widlaste lepiej chodzą od rzędowych. Sam bym zmienił sobie silnik ale jak widzę ceny A6 z silnikami 2,5 TDi to okazuje się że taniej wychodzi sprzdać swojego staruszka i kupić wyższą wersję :-)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 18 kwie 2007, 21:36

2.5 w TDi są dużo bardziej awaryjne niż 1.9.Mój kumpel ma warsztat i mówi że ma najwięcej napraw silników 2.5 są bardzo awaryjne a koszty części i naprawy są astronomiczne. Większość ludzi szuka i wybiera jednak coś z większym silnikiem właśnie choćby 2.5 ale to jest błąd, dlatego tak ciężko dostać ładne Audi A6 z silnikiem 1.9. Sam szukałem swojego pół roku a co tydzień jestem Niemczech więc wybór miałem spory i miałem w czym wybierać..

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 18 kwie 2007, 21:39

Jakoś nie wieże że silnik widlasty jest bardziej awaryjny od rzędówki.

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 18 kwie 2007, 21:54

kolega audi a6 ma racije silnik 2.5 jest bardziej wadliwy

początkowo miał być silnik 3.0 tdi z a6 ale cena trzykrotnie wieksza wiec jest 1.9 zrobiłem już ponad 20000 i jest o.k nic się nie dzieje żadnych wycików chodzi ładnie

Awatar użytkownika
K2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 507
Rejestracja: 10 sty 2007, 00:05
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: K2 » 18 kwie 2007, 22:00

chciałem pokazać coś ciekawego ale widze że na tym foru ludzie zachwycają sie jak ktoś zmieni maske z b3 na b4 i każdy łał ale super , albo naklei naklejke na tylną szybe
No ja akurat nie zauważyłem żeby ktoś sie zachwycał 'byle czym' na tym forum.... :roll: Brak tutaj aut z mega spoilerami, siatexem itp..
Cała afera wynikła tylko z tego faktu że napisałeś że jest to RS2 i tyle, nierozumiem twojego rozgoryczenia, tym bardziej że nikt nic złego nie napisał na temat twojego auta. Pozatym oryginał to oryginał, ja ze swojej coupejki też nie zrobie 'ur-quattro' nawet jakbym wsadził ta silnik 2.2T i napęd 4WD... :roll:

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 18 kwie 2007, 22:09

[quote="AUDI_A6"]quattro napisał/a:
achwycają sie jak ktoś zmieni maske z b3 na b4 i każdy łał ale super , albo naklei naklejke na tylną szybe
poniekąd ma racje...
noi z tym sie zgodzę tzn w śladowych ilościach ale sie zgodze :mrgreen:

tylko prosze bez jakis komentwarzy

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 18 kwie 2007, 23:59

kolego quattro, projekt jest naprawde świetny. czepialstwo o to że to nie RS 2 jest bez sensu bo przecież każdy wi, że nie i wcale nik się nie upiera, że jest inaczej. nie znaczy to jednak, że gorzej, bo nawet i lepiej. kupić i jeździć to nie sztuka, ale tyle pracy włożyć to naprawde coś. ja czekam z niecierpliwością na zdjęcia.
sam się zastanawiałem nad takim swapem, tyle że ja mam napęd na ośke i nie wiem jak by taki silniczek na programie tym szarpał, więc zastanawiam się poprostu nad całym passatem albo A4, no ale jeszcze zobaczymy... zresztą to dopiero po kolejnej wizycie na zielonej wyspie :-D

[ Dodano: 2007-04-19, 00:01 ]
OGr pisze:Jakoś nie wieże że silnik widlasty jest bardziej awaryjny od rzędówki.
uwież to naprawde badziewie i wcale nie takie silne, 1.9 130km na chipie jest duuuużo lepszy

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 19 kwie 2007, 01:12

[ Dodano: 2007-04-19, 00:01 ]
OGr pisze:Jakoś nie wieże że silnik widlasty jest bardziej awaryjny od rzędówki.
uwież to naprawde badziewie i wcale nie takie silne, 1.9 130km na chipie jest duuuużo lepszy[/quote]

Może i tak ale jakoś mi się zdaje że takie 1,9 to za mały silnik na takie auto. Pozatym silniki widlaste mają moment obrotowy zaczynający się przy niższych obrotach niż silniki rzędowe. 1,9TDi standardowo w B4 ma 90KM, jak dla mnie jak ktoś chipem przerobi to na 130KM to moim zdaniem silnik który ma standardowo 130KM będzie lepiej chodził od podkręconego.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 19 kwie 2007, 07:14

OGr pisze:Może i tak ale jakoś mi się zdaje że takie 1,9 to za mały silnik na takie auto
Zdziwił byś sie jak to chodzi choćby w mojej A6 a ona mała nie jest...A w A6 mam 130km a Passacie B5 który też ma silnik 1.9Tdi 115km. Ta sama pojemność a mniej koni na to też trzeba patrzeć.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 19 kwie 2007, 07:34

Projekt bardzo ciekawy. Tylko myślałem że to jest RS2 w oryginale. :-/ Czekamy na więcej fotek bo ciekawie się to zapowiada

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 19 kwie 2007, 08:10

moim zdaniem jeden z lepszych projektow na tym forum...przynajmniej ktos cos z silikiem robil i oby takich wiecej...rozbawil mnie tylko "lekki tuning: ;-)
Szczerze gratuluje i podziwiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl