DES z tego co zauważyłem to wszystkie foty ma konkretne 8-)
Fajnie, super sesyjka, super Audik.
Dla mnie zdjecie przodu z boku a w tle ulica jest bomba
Pieknie ci sie błyszczy ta czerwien, jak moja normalnie :lol:
Rispekt :!:
Film narazie nie powstał, ale nastąpiły pewne usprawnienia.
W związku z tym, że musiałem wymienić uszczelniacz flanszy wałka atakującego w moście postanowiłem zrealizować plan pt. "Więcej czteronapędu w quattro".
Pierwszy etap realizacji planu zakładał wymianę otwartego mechanizmu różnicowego tylnej osi na mechanizm typu TORSEN. (będzie również drugi etap).
Operacja wymiany uszczelniaczy (wszystkich) oraz podmiany mechanizmu różnicowego przebiegła w zasadzie bez niespodzianek. Auto zostało poskładane i jeździ, a z mostu nie ucieka już oliwa.
Co do wrażeń jezdnych to nie mogę narazie nic powiedzieć, jeździłem mało i w zasadzie "na dotarcie".
Wkrótce testy specjalistyczne. <lol>
Z tej okazji chciałbym podziękować następującym osobom za udzieloną pomoc:
Derbiak - za pomoc merytoryczną
Maroonio - za pomoc fizyczną
Dred i Marcin z ASO Audi R&W - za pomoc w organizacji części.
WieladekM za dostarczenie mostu z V8.
Wielkie dzięki Panowie! <ok>
Pozdrawiam
P.S. Wkrótce modyfikacja układu hamulcowego tylnej osi... ori pokrzywił się
Jeśli mógłbym wybrać 1 rzecz z tego auta i wstawić do swojego to byłyby to hamulce Zaskoczyło mnie strasznie jak kiedyś wracając ze spotu odhamowałeś się przed rondem. Wrażenia muszą być niesamowite przy heblowaniu z 2 paczek Powodzenia w dłubaniu przy aucie 8-)
300zx pisze:Jeśli mógłbym wybrać 1 rzecz z tego auta i wstawić do swojego to byłyby to hamulce Zaskoczyło mnie strasznie jak kiedyś wracając ze spotu odhamowałeś się przed rondem. Wrażenia muszą być niesamowite przy heblowaniu z 2 paczek Powodzenia w dłubaniu przy aucie 8-)
Dziękuję, przy takich osiągach dobre hamulce to bezpieczeństwo!
Uaktualnienie pierwszego posta. M. in. RECARO, MOViT, VDO itp