[All] Tłumik zastępujący katalizator
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
Wkrótce czekam mnie wycięcie katalizatora, wydaje mi się, że jest już zapchany. I tu moje pytanie co wstawić rurkę przelotową czy strumienicę? Jeśli będzie trochę głośniej to mi nie przeszkadza, aby auto nie buczało mi i nie zalatywało wsią. Jak ktoś może coś zasugerować, albo podać argumenty za i przeciw to proszę o info. Z góry dzięki i pozdro.
jeżeli nie chcecie miec problemów z pracą sondy to proponuje ja wkrecić w kolektor,wtedy bedzie napewno ok,w ABK jest na to miejsce <ok>LOQ pisze:Jeszcze tego nie robiłem, ale mam zamiar znaleźć nakrętkę pasującą na tą sondę, wywiercić dziurę troszkę szerszą od średnicy sondy i przyspawać do rury przed tłumikiem.
kolegoLOQ, z racji tego ze wywalisz kata spaliny bedą miały szybszy przelot,wiec sonda zamontowana gdzies przed katem moze nie osiągnąc swojej emperatury pracy,przeniesienie jej na kolektor bedzie najlepszym rozwiazaniem.Nie wiem jak u was ale u mnie było miejsce na sonde w kolektorze tzn.zaslepiony otwór który rozwierciłem i nagwintowałem i teraz hula
Tak. Ja mam tak zrobione musiałem wywalić środek kata ponieważ latał luźno w środku i grzechotał. Teraz jest tylko ostatni i pusta pucha po kacie. Fakt że dźwięk nie jest jakiś super miekki jest raczej bardziej metaliczny ale taki był też z katem.grubby_m pisze:i jak wkoncu jaki efekt został osiagnięty??
mam ABT i chce wywalić wszytsko poza koncowym.
robił ktos to w abt???
Dzwięk metaliczny słychać tylko na zewnątrz do jakiś 3 tyś obrotów póżniej już jest ok
- grubby_m
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
- Lokalizacja: kutno / łódzkie
- Kontakt:
ja wam nagram moj odglos w oryginale który jest zajeb...
--------------------
wrzuciłem go na serwis www.wrzuta.pl
--------------------
wrzuciłem go na serwis www.wrzuta.pl
Witam! [B4 2.0E ABK 115KM]
ja mam podobny problem, środek kata zaczął się ruszać i szczerkał przez to, więc go usunąłem(pusta puszka została), teraz mi wzrosło spalanie na LPG o 3-4L , jak byłem na regulacji gazu to mi gość powiedział, że sonda wolno pracuje...
jakie rozwiązanie jest najlepsze ?? wstawienie sondy wyżej w kolektor ??
czy rurka pusta z sondą ??
po odpalenie na PB po około minucie zaczyna szarpać że mało co nie zgaśnie i nie reaguje na dodawanie gazu przez chwile, po czym przestaje, na LPG jak przeskoczy to OK od razu obroty. Tylko trochę się powoli wkręca na początku na obr.....
i czasem powoli obroty spadają, lub same wzrastają i to nie jest zależne od temp. silnika ale to się dzieje rzadko....
pomóżcie, z góry dzięki )
ja mam podobny problem, środek kata zaczął się ruszać i szczerkał przez to, więc go usunąłem(pusta puszka została), teraz mi wzrosło spalanie na LPG o 3-4L , jak byłem na regulacji gazu to mi gość powiedział, że sonda wolno pracuje...
jakie rozwiązanie jest najlepsze ?? wstawienie sondy wyżej w kolektor ??
czy rurka pusta z sondą ??
po odpalenie na PB po około minucie zaczyna szarpać że mało co nie zgaśnie i nie reaguje na dodawanie gazu przez chwile, po czym przestaje, na LPG jak przeskoczy to OK od razu obroty. Tylko trochę się powoli wkręca na początku na obr.....
i czasem powoli obroty spadają, lub same wzrastają i to nie jest zależne od temp. silnika ale to się dzieje rzadko....
pomóżcie, z góry dzięki )
Koledzy a co sądzicie o tym zamienniku Kata? http://moto.allegro.pl/tlumik-katalizat ... 41954.html