Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Falujące obroty!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
rocik04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:49
Lokalizacja: katowice

[B4 2.0 ABK] Falujące obroty!

Post autor: rocik04 » 14 kwie 2009, 08:30

Witam panowie mam problem w mojej 2litrówce następujący:obroty delikatnie pływają, co widać gołym okiem po obrotomierzu, a od czasu do czasu przydławi go tak jakby miał zgasnąć podczas jazdy czasem poszarpie samochodem jakby nie dostawał paliwa. Wymieniłem filtr paliwa,kable wysokiego napięcia, świece,czyściłem silniczek krokowy, przepustnice,czy może to być sonda lambda, pomóżcie pozdrawiam!!!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 kwie 2009, 08:43

A przekaźnik nr 30 sprawdzony i przelutowany? jeśli to nie przekaźnik to sonda raczej nie, lewe powietrze, przepływka, TPS.

rocik04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: rocik04 » 14 kwie 2009, 08:46

byłem już kolego na tylu warsztatach, podpinali na komp. sprawdzali do niczego nie doszli tym bardziej że dzieje się to od czasu do czasu

[ Dodano: 2009-04-14, 08:47 ]
tego przekaznika nie sprawdzałem znajduje się on pod pokrywom bezpieczników???

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 kwie 2009, 09:41

Przekaźnik znajduje się pod półką nad nogami kierowcy. Wyjmij go i przelutuj wszystkie punkty. Bardzo często to on jest przyczyną dziwnych zachowań silnika. Gdybyś użył funkcji szukaj to już dawno znalazłbyś odpowiedź na swoje pytania.

rocik04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: rocik04 » 14 kwie 2009, 13:02

kolego wejdż na mój nowy temat może coś doradzisz??temat:dołożona część!!!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 kwie 2009, 13:54

Już wchodziłem, to jest "dopalacz spalin" pozwalający podnieść normy spalin do EURO II. Weź zatkaj te wszystkie wężyki i się dowiesz czy ma to wpływ na falowanie obrotów czy nie. Poza tym temat tego dodatku był już wałkowany na forum. Zdaje się CzarekJ dość szczegółowo opisał co to jest, po co i co z tym można zrobić. Szukajka nie gryzie.

rocik04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: rocik04 » 14 kwie 2009, 14:03

byłem dziś u mechanika wyciągnie mi to może pomoże

[ Dodano: 2009-04-14, 14:04 ]
sam juz nie wiem co obstawiać???? może czujnik temp.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 kwie 2009, 14:50

Przede wszystkim zrób w końcu porządek z tym przekaźnikiem, a potem można dalej gdybać.
Przeczytaj Regulamin, nie używaj wielokrotnie pytajników i nie nabijaj postów bezproduktywnymi stwierdzeniami typu "byłem u mechanika... może pomoże..." itp. Bo niczego nie wnoszą.

rocik04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 10 kwie 2009, 12:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: rocik04 » 14 kwie 2009, 20:36

ok sory za błedy jestem nowy klubowicz

[ Dodano: 2009-04-17, 20:59 ]
witam koledzy odpiąłem od "dopalacza spalin" węże i jak na razie to po izolowałem je szkotem :jak na razie bo jestem umówiony z gościem na przyszły tydz. na odinstalowanie całkowite!!! i chyba pomogło, obroty już są równiejsze tzn. minimalnie jeszcze pływa obrotomierz w granicach od 860 do 830obr/min jest to ledwo zauważalne ale troszkę.Na silniku tego spadku obr. już nie czuć przede wszystkim nie szarpie i nie dławi się podczas jazdy.Odnośnie tego minimalnego pływanie obr. chciałbym wymienić mu czujnik temp. i przekaźnik nr.30 czy potrzebnie???pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl