[b4 coupe AAH] Wycena części i naprawy
- shellah
- Forum Audi 80
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
[b4 coupe AAH] Wycena części i naprawy
Hej chłopaki sory jeśli nie tu ale jakby co przenieście
Mam gardłową sprawę.
Wczoraj jadąc na pogrzeb kumpla na postoju przed skrzyżowaniem pier.. we mnie samochód w którego wcześniej uderzył inny-wina tego ostatniego.
oto uszkodzenia
a teraz o co kaman.Chodzi mi o to że jutro z rana jade zgłosicz szkodę no i w wniosku jest rubryka szacowanie strat i nie wiem co napisać bo nigdy takiego czegoś nie robiłem :cry: szukałem na allegro że blendy chodzą po 100zł ale nie używki bo we wniosku opisuje się nowe części,lakierowanie ogólnie wszystkie koszta związane z naprawą.
Pomórzcie mi bo naprawde jestem w tym temacie zielony.
ps dodam że była policja kierowała ruchem przy pogrzebie i jechali na końcu pod kościół-ledwie i im się udało wyhamować :evil: a sprawca nie dostał mandatu ze względów pogrzebu.
Mam gardłową sprawę.
Wczoraj jadąc na pogrzeb kumpla na postoju przed skrzyżowaniem pier.. we mnie samochód w którego wcześniej uderzył inny-wina tego ostatniego.
oto uszkodzenia
a teraz o co kaman.Chodzi mi o to że jutro z rana jade zgłosicz szkodę no i w wniosku jest rubryka szacowanie strat i nie wiem co napisać bo nigdy takiego czegoś nie robiłem :cry: szukałem na allegro że blendy chodzą po 100zł ale nie używki bo we wniosku opisuje się nowe części,lakierowanie ogólnie wszystkie koszta związane z naprawą.
Pomórzcie mi bo naprawde jestem w tym temacie zielony.
ps dodam że była policja kierowała ruchem przy pogrzebie i jechali na końcu pod kościół-ledwie i im się udało wyhamować :evil: a sprawca nie dostał mandatu ze względów pogrzebu.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
Szkoda będzie likwidowana z oc sprawcy a więc naprawa do 100% wartości sam.