Zaworki N18 i N75 są identyczne
Jestem po kolejnych kilku godzinach w garażu.
Obserwowałem sztangę podczas pracy silnika. Po odpaleniu sztanga ruszała się 2mm w dół i koniec. Robiąc podciśnienie ustami byłem w stanie wymusić ruch o 3mm. Szczotką drucianą wyczyściłem okolice sztangi (było tam pełno błota), spryskałem smarem ceramicznym, poruszałem trochę na boki i sztanga zaczęła pracować dobrze. Jest jeszcze wyczuwalny lekki skok przy samym końcu ruchu. Będę więc rozbierał turbo, choć błąd po tym się nie pojawia a auto ZAPIER^%%^% dużo lepiej niż z zablokowaną sztangą.
Solskier:
- kupiłem nowiutki N75, wymieniłem wszystkie wężyki podciśnień <ok>Reasumując wyczyść kierownice w sprężarce, zmień wężyki podciśnieniowe i kup nowy zawór. Będzie wszystko dobrze. <ok>
cowboy,
- dokładnie tak się dzieje (a wcześniej się nie działo)ja proponuję spojrzeć czy przy zapalaniu silnika sztanga jest wciągana do gruszki około 1,5 do 2 cm i po zgaszeniu powinna opaść
Solskier, KU$%#$ mać z tą pocztą. Wysłałem na adres który podałeś mi na priv. No nic, teraz już kompletnego przełącznika Ci nie wyslę, ale jak chcesz,, wyślę Ci diody