[B4 ABT LPG] Jaki nowy reduktor do holendra
[B4 ABT LPG] Jaki nowy reduktor do holendra
Witam, niedawno pisałem posta w sprawie reduktora, z którego ulatniał się gaz- faktycznie jak kilka osób pisało uszkodzona jest membrana. Moje pytanie jest teraz o nowy reduktor. Jaki mam wstawić (zestawów naprawczych nie znalazłem). Instalke mam holenderską Necam z 1993r chyba fabryczna. Znalazłem podobny temat:
https://audi80.pl/b4-20-abtwymiana-p ... vt4492.htm
ale nikt nie podał konkretnego modelu, więc poproszę o radę.
Tu są zdjęcia jak wygląda mój stary parownik:
http://rapidshare.com/files/222794886/necam.rar.html
A i jeszcze jedno czy jak już mi ktoś doradzi konkretny model to czy mogę go sam założyć czy lepiej się udać do gaziarza?
W mojej okolicy jest tylko jeden zakład gdzie jest osoba od gazu ale oni strasznie kasę doją (już raz u nich butle zmieniałem i więcej nie chcę) dlatego wolałbym sam, tylko pytanie takie czy po założeniu nowego reduktora trzeba coś regulować czy coś takiego co już sam bym nie zrobił?? Proszę o pomoc, dzięki , pozdrawiam
https://audi80.pl/b4-20-abtwymiana-p ... vt4492.htm
ale nikt nie podał konkretnego modelu, więc poproszę o radę.
Tu są zdjęcia jak wygląda mój stary parownik:
http://rapidshare.com/files/222794886/necam.rar.html
A i jeszcze jedno czy jak już mi ktoś doradzi konkretny model to czy mogę go sam założyć czy lepiej się udać do gaziarza?
W mojej okolicy jest tylko jeden zakład gdzie jest osoba od gazu ale oni strasznie kasę doją (już raz u nich butle zmieniałem i więcej nie chcę) dlatego wolałbym sam, tylko pytanie takie czy po założeniu nowego reduktora trzeba coś regulować czy coś takiego co już sam bym nie zrobił?? Proszę o pomoc, dzięki , pozdrawiam
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Owszem trzeba wyregulować ponownie instalację. Do montażu mogą być potrzebne tzw. baryłki na końcówki rurek lub specjalne narzędzie służące do pogrubiania końcówek rurek miedzianych.covalsky pisze:tylko pytanie takie czy po założeniu nowego reduktora trzeba coś regulować czy coś takiego co już sam bym nie zrobił??
Co do podstawowego pytania to jak już pisałem kiedyś szukaj Lovato, Landi lub Tomasetto. Ważne by był to reduktor do silników o mocy do 100 KM oraz tzw. elektronik. Np. ten: http://moto.allegro.pl/item615061815_no ... _f_ra.html albo http://moto.allegro.pl/item613101501_la ... a_vat.html albo http://moto.allegro.pl/item616037597_re ... ltrem.html
Skłaniał bym się przy tym pierwszym, a 3 bym odpuścił, miałem go i nic ciekawego, bardzo niestabilny.Danek pisze:Owszem trzeba wyregulować ponownie instalację. Do montażu mogą być potrzebne tzw. baryłki na końcówki rurek lub specjalne narzędzie służące do pogrubiania końcówek rurek miedzianych.covalsky pisze:tylko pytanie takie czy po założeniu nowego reduktora trzeba coś regulować czy coś takiego co już sam bym nie zrobił??
Co do podstawowego pytania to jak już pisałem kiedyś szukaj Lovato, Landi lub Tomasetto. Ważne by był to reduktor do silników o mocy do 100 KM oraz tzw. elektronik. Np. ten: http://moto.allegro.pl/item615061815_no ... _f_ra.html albo http://moto.allegro.pl/item613101501_la ... a_vat.html albo http://moto.allegro.pl/item616037597_re ... ltrem.html
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Na zdjęciach nie zauważyłem, żebyś miał wejście podciśnienia na reduktorze. Zasilanie zaworu bierzesz z tego zaworu który masz na filtrze.
"Ujeżdżam" taki już 4 rok i nie narzekam . Fakt, że Lovato jest najlepszy, dlatego podałem taką, a nie inną kolejność .Kornel pisze:a 3 bym odpuścił, miałem go i nic ciekawego, bardzo niestabilny.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Tu masz lekturę: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... lect/id,6/ tylko, żeby to przeczytać musisz się zarejestrować na stronie Centrum.
W skrócie: są dwa rodzaje reduktorów; z komorami I stopnia otwieranymi podciśnieniem (tzw. pneumatyki) i elektrozaworem (tzw. elektroniki).
Na przyszłość, zdjęcia wstawiaj na fotosiku albo innym serwerze hostingowym, a do posta wklejaj miniaturki z linkiem. Mało komu się chce bawić w ściąganie i zapisywanie zzipowanych zdjęć. Przeczytaj Regulamin Forum: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=6284 .
W skrócie: są dwa rodzaje reduktorów; z komorami I stopnia otwieranymi podciśnieniem (tzw. pneumatyki) i elektrozaworem (tzw. elektroniki).
Na przyszłość, zdjęcia wstawiaj na fotosiku albo innym serwerze hostingowym, a do posta wklejaj miniaturki z linkiem. Mało komu się chce bawić w ściąganie i zapisywanie zzipowanych zdjęć. Przeczytaj Regulamin Forum: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=6284 .
Witam, byłem dziś u tego gaziarza do którego nie lubię chodzić. Powiedziałem co i jak i potwierdził żeby brać ten pierwszy parownik Lovato. Zamówiłem go. Koleś też mówił że trzeba może będzie przerabiać instalację bo nie wiadomo jak będzie się komputer zachowywał z tym parownikiem , mogą wężyki nie pasować czy coś i tak coś mnie zaczął straszyć. Powiedzcie czy rzeczywiście jakieś większe przeróbki się szykują czy on chce kasę wydoić, bo mi się wydaje , że to drugie. Trochę to dziwne bo to nie jest jego zakład, on tylko tam pracuje, więc nie powinno mu na tym tak zależeć (i tak swoją dniówkę dostanie). Pozdrawiam