[80 Cabrio 2.3 NG] Dymienie na czarno, gaśnięcie na zakrętah
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 21 gru 2008, 15:23
[80 Cabrio 2.3 NG] Dymienie na czarno, gaśnięcie na zakrętah
Uff, bez problemów autko pokonało trasę około 200km, wcześniej dymiło nie trzymało obrotów itp ale dzisiaj rano przed wyjazdem miód malina... Odpalam autko a ono ładnie mruczy trzyma około 1100 obrotów, ciśnienie oleju 5 bar aż się zdziwiłem... Trasa bezproblemowo ale kłopoty ponownie zaczęły się w mieście gdy przekroczyłem magiczny próg 90 stopni... Znowu wahanie obrotów między 600 a 900 i dymienie tylko teraz gdy nawet złapie te 1000obrotów to i tak dymi, z tym że mniej, natomiast ciśnienie oleju około 2 bar więc kiszka... A i jeszcze coś dziwnego czyli gaśnie po przejechaniu zakrętu?! No ręce opadają;] W baku jest przynajmniej 10 litrów paliwa czyli raczej mało no ale myśle że to chyba nie tego wina...
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
To że zgaśnie ci na zakręcie to wachania położenia płytki przepływomierza a nie ilości paliwa w zbiorniku.Jak pisałeś samochód długo stał,K-jet to dość skomplikowana maszyneria i jest tam dużo ruchomych części i styków elektrycznych.Proponuje krok po kroku wszystko rozbierać i czyścić a w szczególności styki no i sprawdz bezpieczniki i ten zawór o którym ci mówiłem.Ciśnienie oleju też może być zafałszowane te czujniki też nie są wieczne.
P.S. Mam nadzieje że olej zmieniłeś przed uruchomieniem.
P.S. Mam nadzieje że olej zmieniłeś przed uruchomieniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 21 gru 2008, 15:23