Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant ADA] Zielona Audiola [more fotos str.1]

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
maniek75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1244
Rejestracja: 28 sie 2007, 20:18
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: maniek75 » 02 kwie 2009, 14:43

Demon przyspieszeń i wielkich predkości to to nie jest, ale za to nadrabia wyglądem <spoko>

Awatar użytkownika
LOQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 07 paź 2008, 14:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: LOQ » 02 kwie 2009, 17:03

No nie jest, ale na pewno lepiej sobie radzi niż te 1.8 co w B3 montowali. Zresztą te 2.0 też nie są jakieś strasznie odlotowe, tyle że na niższych obrotach w trasie. Dopiero od 2.0 16V i 2.3 zaczyna się zabawa, tyle że kosztem spalania. Mój za to do Pragi w 5 osób i ful bagażnik w trasie większość autostrada 140km/h spalił 7,5l/100km :mrgreen: Nie ma tego zlego co na dobre nie wyjdzie.

Awatar użytkownika
nowi2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 09 mar 2009, 09:39
Lokalizacja: Jawidz/Lublin

Post autor: nowi2 » 02 kwie 2009, 17:48

ładne alu, ładne audi, ale ciut ten silniczek przymały:) <piwo>

terrmitt

Post autor: terrmitt » 15 kwie 2009, 14:45

Hejka :) ładne autko . Szwagier ma takie samo z silnikiem ada i sekwencyjnym gazem. Mocy mu nie zazdroszczę, ale spalania tak:) O ile się nie mylę ten silnik był montowany w niezmienionej formie w a4 <hmmm> pozdrawiam:) <piwo>

Awatar użytkownika
LOQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 07 paź 2008, 14:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: LOQ » 15 kwie 2009, 14:59

terrmitt pisze:O ile się nie mylę ten silnik był montowany w niezmienionej formie w a4 <piwo>
Chyba tak, bo jak szukałem sprężarki do klimy to żadna od B4 nie pasowała, dopiero jak od A4 szukałem to się znalazła. Tyle, że u mnie nie ma 5V więc coś zmienili. Może na niskich obr lepiej idzie z wieloma zaworami. Co do gazu to mój mechanik od razu jak tylko zobaczył to auto powiedział, że gazu tu lepiej nie ładować, podobno trudno to zestroić. Nie wiem jak to do końca wygląda ale ja i tak nie jestem zwolennikiem gazu.

Adriano80b4 (współczuje)

Post autor: Adriano80b4 (współczuje) » 15 kwie 2009, 15:07

Fajna furka ładnie się prezentuje zapodaj więcej fotek <ok>

Awatar użytkownika
Michalsc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:23

Post autor: Michalsc » 15 kwie 2009, 15:26

Bardzo przystojne kombi, a silnik też przyzwoity, bo podobno wytrzymały, a moc 100 koni jak na 1.6 w tamtych czasach to było coś :)
Ale ładna, bardzo ładna :D

terrmitt

Post autor: terrmitt » 15 kwie 2009, 15:46

LOQ pisze:
terrmitt pisze:O ile się nie mylę ten silnik był montowany w niezmienionej formie w a4 <piwo>
Co do gazu to mój mechanik od razu jak tylko zobaczył to auto powiedział, że gazu tu lepiej nie ładować, podobno trudno to zestroić. Nie wiem jak to do końca wygląda ale ja i tak nie jestem zwolennikiem gazu.
Sekwencyjny gaz sprawdza sie bdb w tym silniku, spala ok 9-11l/100km i nie zamula autka...ale oczywiście mowa o sekwencji.

Awatar użytkownika
cygan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 13 wrz 2007, 17:45
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: cygan » 15 kwie 2009, 15:55

Kolor oczywiscie prawidłowy czyt. wg mnie najlepszy :))Ładny avancik. Plany szerokie więc powodzenia w działaniu..

Awatar użytkownika
LOQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 07 paź 2008, 14:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: LOQ » 21 kwie 2009, 21:06

Ładne dni nastały, małe pucowanko się zrobiło, parę fotek się pstryknęło i na stronkę się dodało. Jakby co to str. 1. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-05-15, 22:13 ]
Ostatnio zapiekł mi się prawy zacisk tylni, tak więc niezbędna była regeneracja. Przy okazji odkryłem, że lewy w ogóle nie łapie. Przyczyną jest nieodbijająca linka ręcznego, w skutek czego zacisk nie może się "napompować" odpowiednio. Zauważyłem też że silnik zaczął się lekko pocić przy pokrywie klawiatury i przy misce olejowej. Poczyniłem więc stosowne zakupy i niedługo biorę się za remonty.

2x zestaw regeneracyjny zacisków
2x klocki hamulcowe
2x linki ręcznego
2x łożyska kół tylnych
nowy płyn hamulcowy

uszczelka pod osłonę klawiatury
uszczelka pod miskę olejową
filtr oleju
4l oleju Mobil 1 Super S 10W40
filtr powietrza

Mam nadzieje, że te wiosenne inwestycje pozwolą mi przetrwać bezboleśnie przez wakacje.

Ostatnio zauważyłem również że ze sprężarki od klimy sączy się taki jasnożółty olejek. Niecały rok temu regenerowałem całą klimę bo nie chodziła chyba od 10 lat. Najwyraźniej trzeba będzie reklamować :-/

Awatar użytkownika
LOQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 07 paź 2008, 14:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: LOQ » 19 paź 2009, 22:39

Kolejne remonty:

- nowe kpl. sprzędło Sachs
- uszczelniacz wału
- uszczelka pod miska olejową
- uszczelniacze rozrządu
- pasek rozrządu
- wymiana króćca oraz simeringu od układu chłodzenia
- wymiana uszczelki układu wydechowego
- wymiana poduszek oraz łożysk Sachs zawieszenia przód
- nowy pasek klinowy Good Year

W sumie nie było to wszystko konieczne ale coś zaczęło stukać przy zmianie biegów i tak to się jakoś potoczyło. Troche sie też sączyło pod nim. Wyciągnięte sprzęgło przejechałoby jeszcze z 30tyś ale już miało troszkę luzów. Samochód przeżywa obecnie drugą młodość. Sprzęgło chodzi leciutko, mięciutko i bardzo precyzyjnie - jak w nowej furze :mrgreen: juz nic nie stuka, silniczek zaczął chodzić bardzo cicho. Jestem lżejszy o 1500zł ale bardzo usatysfakcjonowany. Na wiosne czekają mnie wymiana tarcz z przodu i trzeba coś pomyśleć z katalizatorem bo chyba jednak się zdecyduje na sekwencję i z chęcią wstawiłbym tłumik zamiast tego kata.

lider600

Post autor: lider600 » 17 sty 2012, 13:40

fajne autko i do tego silniczka tylko sekwencja bo inaczej lipa nie ma szans na innym gaziq
powodzenia i szerokosci

Vojtas87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2011, 08:48
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Vojtas87 » 17 sty 2012, 17:51

Ładny avancik, powodzenia w modach. A silnik to z A4 i tak jak koledzy piszą sekwencja najlepsza do niego. Wiem bo kolego ma właśnie a4 z takim silnikiem. Pali mu to 10l.

Awatar użytkownika
LOQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 07 paź 2008, 14:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: LOQ » 23 sty 2012, 23:22

Gazik mam KME Diego G3, parownik KME silver i wtryski Valtek 3ohm (wtryski są słabe ale w tym silniku nie robią problemów) Miałem sporo kłopotów z idealnym wystrojeniem tego silnika ale to z powodu podstawowego bardzo błahego problemu. Otóż okazało się, że miałem kable i kopułkę z palcem jeszcze z pierwszego montażu w fabryce :-) (przebieg 285tyś) Któregoś pięknego dnia wjechałem w głęboką kałużę, silnik zaparował i szlag trafił zapłon. Po wymianie kabli, kopułki, palucha i świec silniczek chodzi jak nowy i z gazem nie ma absolutnie żadnego problemu. Spalanie z reguły wychodzi 10l, ale zdarza się i 11,5l.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 27 lip 2012, 23:34

U mnie 2 generacja gazu siedzi i pali mi miedzy 11 a 12 w cyklu mieszanym. Na klimie potrafi czasami do 14 dojechać ;-) Ogólnie to samo co i u mnie siedzi tyle że u mnie abs-u nie ma. Kombinowałeś coś z inną skrzynią?? Też nad tym myślałem ale boje się że jak założę taka z dłuższymi biegami to silnik strasznego muła złapie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl