[80 B4 ALL]Twardniejacy pedał hamulca od czego ?
[80 B4 ALL]Twardniejacy pedał hamulca od czego ?
Witam mam taki problem że mi pedał hamulca twardnieje i już nie hamuje tak jak powinien.Po odpowietrzeniu hamulców przez jakiś czas jest ok hamulec hamuje b.dobrze , a gdy wcisne nieco mozniej od razu blokuje koła lecz po jakimś czasie robi sie coraz twardszy i nie mam pojecia od czego to moze być.Odpowietrzany był już nieraz wycieków płynu nigdzie nie zauważyłem.Gdy np hamuje pulsacyjnie to hamuje ok ale gdy wcisne raz pedał i chce go wcisnąć do końca to pedał jest twardy i hamować hamuje ale nie tak jak powinien.Ktoś wie może od czego to jest ?Czemu tak sie dzieje .....
Dodam tylko że ostatnio wymienialem szczęki tył + sprężynki itp i z jednej strony cylinderek drugiego nie tykałem bo nic mu nie dolegało.
Dodam tylko że ostatnio wymienialem szczęki tył + sprężynki itp i z jednej strony cylinderek drugiego nie tykałem bo nic mu nie dolegało.
czytalem tamten temat ale u mnie nie ubywa plynu ,nie mam wyciekow , natomiast mam jeszcze wymieniony ten wezyk podcisnieniowy co idzie od serwa do silnika najpierw idzie taki plastikowy prawie do silnika a potem gumowy i ten gumowy mam wymieniony na minimalnie grubszy tzn chodzi mi o srednice ze troche grubsza .Poza tym nie wiem czy to ma znaczenie zima gdy byly najwieksze mrozy raz jechalem do sklepu i mi pedal sie zapadl i nie hamowal mi juz musialem odpowietrzyc uklad i wtedy było ok .
Bo gdyby to byla pompa mam okazje kupic uzywke w dobrym stanie z serwem lucasa i bym mogl wymienic przy okazji.
Bo gdyby to byla pompa mam okazje kupic uzywke w dobrym stanie z serwem lucasa i bym mogl wymienic przy okazji.
cały czas no tzn co jakis czas odpowietrze uklad i przez jakies 2 do 3 tyg jest ok i pozniej znowu zaczyna sie to samo .moze na poczatek sprobuje wymienic cały plyn hamulcowy i wtedy bym sprawdzil co dalej.Ew kupie druga pompe i w razie czego wymienie i sprawdze na nowej pompie czy sa takie same objawy.Bo jakby niebylo to juz by wychodzilo na to ze polowe plynu wymienilem hamulcowego przez takie odpowietrzanie itp.
[ Dodano: 2009-04-27, 11:50 ]
moglbys napisac troche wiecej o tym korektorze gdzie jest itp ? bo ja nie wiem za wiele o tym i co nalezy zrobic .Zgóry dzieki za info
[ Dodano: 2009-04-27, 11:50 ]
moglbys napisac troche wiecej o tym korektorze gdzie jest itp ? bo ja nie wiem za wiele o tym i co nalezy zrobic .Zgóry dzieki za info
https://audi80.pl/b3-all-reduktor-si ... t25049.htm
A płyn wymień w całości. Reduktor znajdziesz przy lewym tylnym kole. Do niego doczepiona jest sprężyna.
A płyn wymień w całości. Reduktor znajdziesz przy lewym tylnym kole. Do niego doczepiona jest sprężyna.
No ok w piatek sie zabieram za wymiane calego plynu i takie pytanie jeszcze jak rozumiem najprosciej to - odkrecic wszystkie odpowietrzniki i czekac azx caly plyn zleci i wtedy dolac nowy przepuscic jeszcze go aby przelecial i po chwili pozakrecac i dolac i odpowietrzyc ? czy jest jakis inny prostszy sposob ?
I takie inne pytanie od jakeigo modelu beda pasowaly hamulce do mnie do ABT tak abym nie musial za duzo grzebac i sie bawic w wyamien poł auta ?Chodzi mi oto aby miec tarcze wentylowane
I takie inne pytanie od jakeigo modelu beda pasowaly hamulce do mnie do ABT tak abym nie musial za duzo grzebac i sie bawic w wyamien poł auta ?Chodzi mi oto aby miec tarcze wentylowane
Tu jest jak odpowietrzać.
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-plyn- ... y&start=15
U mnie są identyczne objawy.Wymiana płynu niewiele pomogła.Po kilku dniach jest to samo.Jeszcze jedno co mi do glowy przychodzi to korektor(reduktor).Załadowałem ostatnio auto dość mocno i się przejechałem hamulce były super.Ale u Ciebie oczywiście nie musi tak byc może wystarczy sam płyn wymienić.
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-plyn- ... y&start=15
U mnie są identyczne objawy.Wymiana płynu niewiele pomogła.Po kilku dniach jest to samo.Jeszcze jedno co mi do glowy przychodzi to korektor(reduktor).Załadowałem ostatnio auto dość mocno i się przejechałem hamulce były super.Ale u Ciebie oczywiście nie musi tak byc może wystarczy sam płyn wymienić.
Swoja droga wiem jak sie odpowietrza ktore kolo najpierw itp chodzilo mi o spsoob aby zrobic to w miare szybko no ale wychodzi ze nie ma innego sposobu jak przelac plyn 2 razy no ok
Reduktorem hamowania rowniez sie zajme jak bede odpowietrzal hamulce i sprawdzal wszystko.
Na wszelki wypadek zakupiłem juz pompe + serwo od ABK bo to chyba jest to samo.
I ponawiam pytanie z jakiego modelu podpasuja hamulce z wentylowanymi tarczami i czy procz zaciskow i jarzm cos jeszcze bym musial wymieniac ? I czy mi pompa hamulcowa da rade uciagnac takie hamulce ?
[ Dodano: 2009-04-27, 20:47 ]
I jeszcze jedno chodzi mi o węże hamulcowe gumowe te co już idą do zacisków .Bo w sumie przy okazji mógłbym je wymienic i pytanie czy jesli nie sa przetarte ,popekane itp to czy jest sens je wymieniac ?jesli tak to co w sklepie powiedziec ze chce przewody hamulcowe do B4 ?I czy mi pozakladaja te potrzebne koncowki do wkrecania czy jak to wyglada ? Moglby ktos mi rozjaśnić tą kwestie ?
Reduktorem hamowania rowniez sie zajme jak bede odpowietrzal hamulce i sprawdzal wszystko.
Na wszelki wypadek zakupiłem juz pompe + serwo od ABK bo to chyba jest to samo.
I ponawiam pytanie z jakiego modelu podpasuja hamulce z wentylowanymi tarczami i czy procz zaciskow i jarzm cos jeszcze bym musial wymieniac ? I czy mi pompa hamulcowa da rade uciagnac takie hamulce ?
[ Dodano: 2009-04-27, 20:47 ]
I jeszcze jedno chodzi mi o węże hamulcowe gumowe te co już idą do zacisków .Bo w sumie przy okazji mógłbym je wymienic i pytanie czy jesli nie sa przetarte ,popekane itp to czy jest sens je wymieniac ?jesli tak to co w sklepie powiedziec ze chce przewody hamulcowe do B4 ?I czy mi pozakladaja te potrzebne koncowki do wkrecania czy jak to wyglada ? Moglby ktos mi rozjaśnić tą kwestie ?