[ABC] Problem z praca silnika - Kable WN
[ABC] Problem z praca silnika - Kable WN
Po odpaleniu audi chodzi dobrze, równo i można nim jeździć po posesji ale po przygazowaniu kilka razy np do 4 tyś zaczyna chodzić nie równo (nie na wszystkie gary) ale obroty ma równe.
Podejrzewam sondę (są 2) z tzw: grzałką czyli działają praktycznie zaraz po uruchomieniu silnika.
Jak można sprawdzić sondy np miernikiem? jakie mają parametry padnięte sondy
Ja myślę tak:
Jak odpalam auto i nie gazuje to spaliny maja inny skład i auto chodzi dobrze a jak przygazuję dobrze to skład się zmienia i sondy sczytują, i teraz jak jedna by była walnięta to podaje błędne dane ( np będzie miała napięcie inne co sekunde) i czy to może być wina że auto nie chodzi równo :?:
Sprawdzałem już świece, kable, wtryski, wymieniłem filtr paliwa i pompkę paliwa, rozrząd,
Podejrzewam sondę (są 2) z tzw: grzałką czyli działają praktycznie zaraz po uruchomieniu silnika.
Jak można sprawdzić sondy np miernikiem? jakie mają parametry padnięte sondy
Ja myślę tak:
Jak odpalam auto i nie gazuje to spaliny maja inny skład i auto chodzi dobrze a jak przygazuję dobrze to skład się zmienia i sondy sczytują, i teraz jak jedna by była walnięta to podaje błędne dane ( np będzie miała napięcie inne co sekunde) i czy to może być wina że auto nie chodzi równo :?:
Sprawdzałem już świece, kable, wtryski, wymieniłem filtr paliwa i pompkę paliwa, rozrząd,
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 22:22 przez pawlo111, łącznie zmieniany 2 razy.
czym go sprawdzić i gdzie ??? bo mi już rece opadają... Kupić inny?WOJTEK26 pisze:sprawdź regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej
teraz sprawdzam sondy tak ze wykrecilem jedna i wkrecilem inna na bank sprawna niby i to samo się dzieje.
A jak ma chodzić auto jak mu się odepnie 2 sondy??? ma się dać normalnie jechać??? i nie będzie przerywał???
nie mam chwilowo manometra ale bede mial...
cobra, a przez ten regulator moge miec np za duzo paliwa. Bo odkręciłem rurę od wydechu (przed przedostatnim tłumiku) i po podejrzewalem jeszcze moze zapchany wydech i odpalilem audiole i przygazowalem to normalnie ogniem waliło. Złe spalanie :!: ewidentnie.
Jest jeszcze coś w ABC odpowiedzialne za spalanie :?:
już mi teraz został tylko ten regulator i ewentualnie coś o czym nie wiem. Jakiś czujnik albo cos :?:
cobra, a przez ten regulator moge miec np za duzo paliwa. Bo odkręciłem rurę od wydechu (przed przedostatnim tłumiku) i po podejrzewalem jeszcze moze zapchany wydech i odpalilem audiole i przygazowalem to normalnie ogniem waliło. Złe spalanie :!: ewidentnie.
Jest jeszcze coś w ABC odpowiedzialne za spalanie :?:
już mi teraz został tylko ten regulator i ewentualnie coś o czym nie wiem. Jakiś czujnik albo cos :?:
- Darek 80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
- Lokalizacja: Bełchatów
Mam pytanie odnośnie tego regulatora ciśnienia paliwa,czy on zawsze powinien być połączony wężykiem z kolektorem ssącym i w ten sposób jest regulowany podciśnieniem?
U mnie nie ma połączenia z kolektorem,jest to po prostu zaślepione.(w wężyk wychodzący z kolektora wkręcona jest śrubka i ewidentnie nie ma połączenia z regulatorem)
U mnie nie ma połączenia z kolektorem,jest to po prostu zaślepione.(w wężyk wychodzący z kolektora wkręcona jest śrubka i ewidentnie nie ma połączenia z regulatorem)
hmmmmm ciekawe czy to coś daje... a jak śmiga silnik na tym ? pali więcej?Darek 80b3 pisze:U mnie nie ma połączenia z kolektorem,jest to po prostu zaślepione.(w wężyk wychodzący z kolektora wkręcona jest śrubka i ewidentnie nie ma połączenia z regulatorem)
[ Dodano: 2009-04-29, 17:50 ]
usterka znaleziona to kable WN przy cewkach... wystarczało nimi pokręcić i się naprawiało. Przy świecach lux, iskrę pięknie dawały, świecie sprawdzałem i to samo...
Już się nad cewkami zastanawiałem i wykręciłem je żeby spisać numery z nich i ściągałem kable i po założeniu auto chwile ładnie pochodziło... i kicha. No to jeszcze raz kable od cewek się zdjęło i założyło i odpalam i chodzi. Wtedy już wiedziałem że na bank albo kable albo cewki. Kupiłem kable i śmiga. A wcześniej z 5 razy kable sprawdzałem i były ok. Akurat miałem pecha i jak sprawdzałem to było dobrze....
Przypadkiem ale ważne że usunięta :mrgreen:
- Darek 80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
- Lokalizacja: Bełchatów
Silnik u mnie na pb chodzi normalnie,nie ma żadnych niepokojących objawów prócz tego,że ostatnio ciężko zaczęła zapalać,kręci i nie może załapać albo załapie i ma bardzo niskie obroty,póki komputer nie podciągnie do góry.Bardziej to się dzieje na rozgrzanym silniku ale też nie zawsze.Wcześniej nic tam nie było grzebane i nie zwrócilem uwagi na ten regulator ale teraz tak myslę i nie rozumię tego,czemu nie ma on połączenia z podciśnieniem.
Chyba najlepszym wyjściem będzie podpiąc się pod komputer,może jakieś błędy są.
Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź jeszcze co do tego.
Chyba najlepszym wyjściem będzie podpiąc się pod komputer,może jakieś błędy są.
Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź jeszcze co do tego.
paliwa zalej dobrego 98 i nie jezdzij jak masz mało jak Ci mryga 70km już.marcin645 pisze:dolacze sie do tematy mam problem taki ze jak odpale auto i pochodzi chwile to potem ma takie cos ze nei chodzi dosc rowono i tak tak by trzeslo nim i jak jade na drugim biegu i dam gazu to przerywa chwle i potem jedzie normalnei i tak samo na trzecim biegu. co moze bys przyczyna?