Najlepiej będzie jak podjedziesz do tego mechaniora i on to obejrzy.Zmierzy szpilkę i da ci śrubę na wzór,tam w okolicy też chyba są sklepy.Być może masz krzywą pokrywę i dlatego nie trzyma,ale tak to sobie możemy gdybać.
P.S.Jaki masz silnik?Nie mogę znależć tego oznaczenia.
[B3] Uszczelka pod pokrywę zaworów guma czy korek
to jest 1,6 TD a jest swap samego bloku z VW albo z B2 (w B3 nie wiem czy były tez CY) pojęcia nie mam z czego bo taki juz kupiłam ,więc do tego juz się nie dojdzie... a osprzet jest z RA jak było kiedyś RA (mam starą ksiązke serwisową z wpisami jeszcze z RA), w kazdym razie wszystkie uszczelki, simeringi, rozrząd tez itp pasują tam z RA czy SBtokarka606 pisze:P.S.Jaki masz silnik?Nie mogę znależć tego oznaczenia.
Jak już pisałem mam gumową i jest spokój od dwóch lat ( robię około 20 tys km rocznie) Uszczelka firmy Victor Reinz w komplecie były już odpowiednie szpilki i kosztowało mnie to coś koło 50 pln. Ale jest cisza i spokój i to mnie cieszy! Nic nie leci nic się nie poci. W innym aucie do którego nie można było kupić gumowej bo nawet ori z serwisu jest korkowe zrobiłem nas silikonie wysokotemperaturowym czerwonym i przez półtora roku był spokój teraz zaczęła się delikatnie pocić (bez silikonu wytrzymywała 2-3 miesiące).
koledzy czarekj i hudy chciałam Wam serdecznie podziekowac.. gdy napisaliście, ze ta firma Hart jest do du... i jeszcze ze szpilki są inne, to coś mnie tknęło i kupiłam drugą uszczelkę korkową, tania najzywklejszą, na "zaś" jak to sie mówi i pojechałam jak byłam umówiona na 19 do kolegi na wymiane... oczywiście ze szpilkami mieliście racje ale kolega co mi to robił takie szpilki miał... nie podobała mu sie ta uszczelka z kształtu z jednej strony, wąskawa niby ale pasuje no i ja chce zeby ją koniecznie zakładac, więc OK, załozył i wracam do domu, ujechałam jakies 20 km i smród czuje spalonego oleju od razu na pobocze zjezdzam a tam cały silnik w oleju, blok i pod spodem tez ufajdany, smierdzi wszystko tym olejem, klei sie, spod uszczelki nasuwa od tego długiego brzegu co pokrywa zaworów jest wyzej.... no i wróciłam się tam do kolegi z tym całym kramem, jemu ręce opadły normalnie i uratowała mnie ta druga korokowa uszczelka co miałam przy sobie, została załozona zamiast tej gumowej Hart i wróciłam normalnie do domu, kolega jeszcze silnik mi triche umył, no a jakbym tej korkowej na "zas" nie miała to nie wiem jakby sie to skonczyło, dzięki jeszcze raz
no i tak wróciłam do punktu wyjściowego, znów mam najzywklejsza korkowa uszczelkę :->
a firme Hart radze omijac wszystkim z daleka szerokim łukiem
w załączniku jeszcze raz zdjęcie tej uszczelki gumowej i zaznaczam to "wąskie" miejsce gdzie ona puściła po przejechaniu 20 km od załozenia :roll:
no i tak wróciłam do punktu wyjściowego, znów mam najzywklejsza korkowa uszczelkę :->
a firme Hart radze omijac wszystkim z daleka szerokim łukiem
w załączniku jeszcze raz zdjęcie tej uszczelki gumowej i zaznaczam to "wąskie" miejsce gdzie ona puściła po przejechaniu 20 km od załozenia :roll:
To fajnie, że znów udało się pomóc klubowiczowi. Niestety po raz kolejny okazuje się, że producenci cześci "wciskają" nam towar niepełnowartościowy.
Postaraj się umyć jak najlepiej silnik, bo jeżeli komora przejdzie zapachem palonego oleju to żadne "zielone jabłuszko" w kabinie nie pomoże i dość długo będzie śmierdziało.
Postaraj się umyć jak najlepiej silnik, bo jeżeli komora przejdzie zapachem palonego oleju to żadne "zielone jabłuszko" w kabinie nie pomoże i dość długo będzie śmierdziało.
niestety koledzy, to moich problemów nie koniec, po dzisiejszym dniu to jestem załamana... a ze problem przestał juz dotyczyc tylko rodzajów uszczelek i ich wyboru itp... to zakładam temat osobny, wszystko jest tutaj: https://audi80.pl/b3-16-tdwywala-usz ... htm#304325