Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Obniżające sprężyny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trevor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 186
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:01

Post autor: trevor » 29 kwie 2009, 00:07

GreenGreen, jedynie jakiś syf, ja patrzyłem na ebay niemieckim weiteca, wpisujesz nazwę zawiasu i "audi 89". Zastanawiam się tylko czy -40 przy 17" w cabrio nic nie będzie obcierało... Jak myślicie?

Awatar użytkownika
victtorio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 01 wrz 2008, 23:37
Lokalizacja: LDZ

Post autor: victtorio » 29 kwie 2009, 10:42

Dopóki wszystko będzie w miare sprawne to nie powinno obcierać. Ja mam -60 na16" i było dobrze póki amorki trzymały... :-/ Teraz kłopot bo nie wiem co kupic..

dempsey83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 11 cze 2008, 17:53

Post autor: dempsey83 » 29 kwie 2009, 12:20

zobacz amory mts lub wejdź na strone venom24 właśnie ta firma wystawia je na allegro, ja kupilem do sprężyn -40mm na tył pasują jak kij do dupy a cena 260zł za parę, jak narazie jest dobrze, są one lekko utrawdzone o skoku zmniejszonym o 25mm za 29 zł dokupiłem krótsze odboje, jeśli cię interesuje jak to wygląda podaj maila to prześlę foty z montażu

Awatar użytkownika
victtorio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 01 wrz 2008, 23:37
Lokalizacja: LDZ

Post autor: victtorio » 29 kwie 2009, 17:15

Dzięki za pomoc. Mój emial to victtorio@o2.pl

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 26 lis 2009, 17:31

Chciałbym założyć sobie do b4 coupe 2.0 sprężyny obniżające o 35 lub 40 mm na przód i na tył. Mogę założyć je mająć seryjne amorki? nie wiem jak bardzo różni sie zawieszenie w coupe od reszty. z tego co mi wiadomo to prześwit oryginalny jest 13cm więc zeszłoby do ok 9 - 10 cm. Można ze spokojem zakładać same sprężyny?

np takie:
http://moto.allegro.pl/item828436639_sp ... _nowe.html

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 26 lis 2009, 17:37

Kelis.Zx145 pisze:Mogę założyć je mająć seryjne amorki?
Możesz, ale troszkę po dupie dostaną. Sam będę takie zakładał chyba... :-P Zakładaj same springi i tyle. Większe koło do tego i będzie śliczota. :lol:

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 26 lis 2009, 17:43

czyli w coupe jest jak w sedanach? tez mozna max do -40 zakładać bez wymiany amora? no to jeśli tak to chyba sie skusze.... a jaka jest różnica miedzy czerwonymi a niebieskimi sprężynami?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 26 lis 2009, 17:58

Kelis.Zx145 pisze:a jaka jest różnica miedzy czerwonymi a niebieskimi sprężynami?
Zdaje się że czerwone niżej obniżają...
Kelis.Zx145 pisze:tez mozna max do -40 zakładać bez wymiany amora?
Można i więcej tylko amory będą szybko lecieć...

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 26 lis 2009, 18:06

takie przykładowe H&R 35/35 moge zakładać spokojnie nie katująć amorków, ale pewnie i tak troche szybciej beda sie zużywały. Zależy mi na obniżeniu i poprawie wyglądu ale i też na poprawieniu właściwości jezdnych, nie chce jednak rezygnować całkowicie z komfortu :-)

Awatar użytkownika
żaba174
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 kwie 2008, 15:07
Lokalizacja: WŁOSZCZOWA

Post autor: żaba174 » 26 lis 2009, 18:55

a powiedzcie mi czy sprężyny w quattro będą takie same jak w zwykłej b4 :-/

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 26 lis 2009, 19:00

Przód tak, tył nie.

Awatar użytkownika
Żelu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 736
Rejestracja: 09 lis 2009, 15:04
Lokalizacja: SR

Post autor: Żelu » 26 lis 2009, 19:37

Kelis.Zx145 napisał/a:
a jaka jest różnica miedzy czerwonymi a niebieskimi sprężynami?

Zdaje się że czerwone niżej obniżają...
Kolego nie masz racji, kolor sprężyn nie ma nic do ich twardości, wysokości itp itd. Kolor każda firma ustala sobie indywidualnie. Witec ma np zielone ;-)

Co do stosowania z seryjnym amorem... Granica 40 mm jest raczej umowna i jak kolega wyżej słusznie zauważył możesz i do seryjnego amora wstawić 60 mm. Im sprężyna niższa tym amor szybciej się zużyje. Na 40 nie zużyje się tak szybko jak na 60, ale tak czy tak szybciej niż na ori sprężynie. Podrawiam <ok>

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 27 lis 2009, 02:16

Przeczytalem caly temat i mam mentlik w glowie, zastanawiam sie nad obnizeniem 40/40 lub 60/60 lacki mam 205/50/17 niektorzy pisza zeby kupic zawieszenie supersport, inni kw,h&r przegladam ceny i roznica jest ogromna z czego ta roznica ???
Aha mam seryjnie w dol 20 przod i tyl jak wsadzilem reke nad kolo to jest tam jakis element zawieszenia z gory czy jak obnize auto nie bedzie on ocieral jest jakies 1-2 cm od opony z tylu, z przodu duzo miejsca.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 lis 2009, 19:01

ja kupilem -50 H&R za 350 zeta dedykowane do cabrio, jezdzilem w sezonie na 17x10 225/35/17 tyl i 17x8,5 205/40/17 a teraz na 15/6,5 195/65/15 i nic minigdy nie otarlo... co najwyzej amor zszedl do dolu i uslszalem taki sobie trzask, ale zadnej tragedi nie ma ;]
Kelis.Zx145 pisze:ale i też na poprawieniu właściwości jezdnych
jak chcesz poprawiac wlasciwosci jezdne to kup sobie kita (springi z amorami, nie idz po taniosci po same springi troche daja, ale jednak to w polaczeniu a amorami uzyskuje sie zadowalajace rezultaty) ;]

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 14 lut 2010, 19:05

Dwa razy 40, albo przód 60 i tył 40

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl