[80 B4] Obniżające sprężyny
zobacz amory mts lub wejdź na strone venom24 właśnie ta firma wystawia je na allegro, ja kupilem do sprężyn -40mm na tył pasują jak kij do dupy a cena 260zł za parę, jak narazie jest dobrze, są one lekko utrawdzone o skoku zmniejszonym o 25mm za 29 zł dokupiłem krótsze odboje, jeśli cię interesuje jak to wygląda podaj maila to prześlę foty z montażu
Dzięki za pomoc. Mój emial to victtorio@o2.pl
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Chciałbym założyć sobie do b4 coupe 2.0 sprężyny obniżające o 35 lub 40 mm na przód i na tył. Mogę założyć je mająć seryjne amorki? nie wiem jak bardzo różni sie zawieszenie w coupe od reszty. z tego co mi wiadomo to prześwit oryginalny jest 13cm więc zeszłoby do ok 9 - 10 cm. Można ze spokojem zakładać same sprężyny?
np takie:
http://moto.allegro.pl/item828436639_sp ... _nowe.html
np takie:
http://moto.allegro.pl/item828436639_sp ... _nowe.html
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Kolego nie masz racji, kolor sprężyn nie ma nic do ich twardości, wysokości itp itd. Kolor każda firma ustala sobie indywidualnie. Witec ma np zieloneKelis.Zx145 napisał/a:
a jaka jest różnica miedzy czerwonymi a niebieskimi sprężynami?
Zdaje się że czerwone niżej obniżają...
Co do stosowania z seryjnym amorem... Granica 40 mm jest raczej umowna i jak kolega wyżej słusznie zauważył możesz i do seryjnego amora wstawić 60 mm. Im sprężyna niższa tym amor szybciej się zużyje. Na 40 nie zużyje się tak szybko jak na 60, ale tak czy tak szybciej niż na ori sprężynie. Podrawiam <ok>
Przeczytalem caly temat i mam mentlik w glowie, zastanawiam sie nad obnizeniem 40/40 lub 60/60 lacki mam 205/50/17 niektorzy pisza zeby kupic zawieszenie supersport, inni kw,h&r przegladam ceny i roznica jest ogromna z czego ta roznica ???
Aha mam seryjnie w dol 20 przod i tyl jak wsadzilem reke nad kolo to jest tam jakis element zawieszenia z gory czy jak obnize auto nie bedzie on ocieral jest jakies 1-2 cm od opony z tylu, z przodu duzo miejsca.
Aha mam seryjnie w dol 20 przod i tyl jak wsadzilem reke nad kolo to jest tam jakis element zawieszenia z gory czy jak obnize auto nie bedzie on ocieral jest jakies 1-2 cm od opony z tylu, z przodu duzo miejsca.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ja kupilem -50 H&R za 350 zeta dedykowane do cabrio, jezdzilem w sezonie na 17x10 225/35/17 tyl i 17x8,5 205/40/17 a teraz na 15/6,5 195/65/15 i nic minigdy nie otarlo... co najwyzej amor zszedl do dolu i uslszalem taki sobie trzask, ale zadnej tragedi nie ma ;]
jak chcesz poprawiac wlasciwosci jezdne to kup sobie kita (springi z amorami, nie idz po taniosci po same springi troche daja, ale jednak to w polaczeniu a amorami uzyskuje sie zadowalajace rezultaty) ;]Kelis.Zx145 pisze:ale i też na poprawieniu właściwości jezdnych