Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4/B3] Sterowanie centralnym zamkiem z pilota

Awatar użytkownika
valmont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 21 maja 2007, 09:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: valmont » 30 kwie 2009, 05:51

sterownik wymienilem i dzieje sie to samo :/ tez otwiera na dwa :/

Awatar użytkownika
padawi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:16
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: padawi » 01 maja 2009, 00:40

valmont pisze:sterownik wymienilem i dzieje sie to samo :/ tez otwiera na dwa :/
Kolego, moje zdanie jest takie: zakładaj zamek elektryczny.

Awatar użytkownika
valmont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 21 maja 2007, 09:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: valmont » 01 maja 2009, 08:17

to jest cabrio kolego i cala pompka steruje zamkiem z pokrywy dachu wiec odpada :/

:-( :-( :-( :-( :-(

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 20 maja 2009, 12:31

Koledzy, podpowie mi ktoś jak podłączyć alarm LF f14D do oryginalnego centralnego w b4?
Schemat alarmu: Obrazek

Wg mnie:
1. +12V
2. pompa
3. połączyć z 5
4. masa
5. połączyć z 3
6. do drzwi
numeracja kolejno od strony dużej wtyczki, montaż z rozcięciem przewodu sterującego w przednim słupku.
Jeśli źle myślę, to proszę poprawić, bo nie chcę zepsuć oryginalnego sterowania :mrgreen:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 maja 2009, 16:34

to nie jest takie proste.bez przekaźników się nie obejdzie... tu masz podpowiedź: https://audi80.pl/b4-all-prosba-mont ... %BF+alarmu

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 20 maja 2009, 17:46

Ten alarm ma przekaźniki wbudowane, steruje każdym typem centralnego zamka, kwestia podłączenia. Te bez przekaźników mają 2 przewody podające masę, ten natomiast może podawać +/+, +/-, -/-, zależnie od podłączenia

Awatar użytkownika
marcinstudio1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 12 maja 2008, 20:10
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: marcinstudio1 » 20 maja 2009, 23:43

Montowałem alarm ze sterownikiem centralnego u siebie i w dwóch innych B4 kolegów (czas podpięcia całości zajęło ok.1 godz.) więc mogę pomóc .

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 19 cze 2009, 13:00

Panowie a co sądzicie o takim alarmie:
http://www.allegro.pl/item657212521_ala ... sklep.html

Mial moze ktos z Was juz do czyniania z takim wynalazkiem?
Na ile jest to skuteczne :?:

Awatar użytkownika
lukaszk1989r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 21 cze 2008, 19:21
Lokalizacja: SIERAKÓW

Post autor: lukaszk1989r » 28 lip 2009, 12:21

http://moto.allegro.pl/item694409448_un ... skazy.html czy ten sterownik spełni zadanie w mojej Audi? musialbym to podlaczyc pod pompe ?

vaio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 21 sty 2011, 00:56
Lokalizacja: wawa\ursynów

Post autor: vaio » 13 mar 2011, 08:14

Panowie odświeżać troszkę temat mam audi B3 w słupku kierowcy jak i pasażera w siłowniku są trzy kable
-zielono niebieski
-czerwono czarny
-brazowy
jak powinienem podłączyć sterownik ?? przecinałem każdy i się wpinałem ale nie zadziałało a sterownik na pewno jest dobry
to schematy do niego a ja mam pilota nr53/67

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 mar 2011, 10:48

vaio, Musisz przeciąć zielony z paskiem. Podłączasz jak na tym schemacie z kompresorem.
Czerwony z paskiem (+).
Brązowy (-).
<ok>

vaio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 21 sty 2011, 00:56
Lokalizacja: wawa\ursynów

Post autor: vaio » 13 mar 2011, 14:13

czekaj dobrze rozumuję zielony całkowicie odciąć czerwony pod plus brązowy po minus??

Mały edit
zielony przeciąłem i podłączyłem podparłem się schematem
https://audi80.pl/b3-b4opis-instalac ... t36493.htm
ale dalej u mnie nie działa najlepsze jest to że drzwi można zamknąć kluczykiem tylko od strony pasażera u kierowcy nie i w bagażniku również więc wziąłem ten kabel od strony pasażera przeciąłem ale dalej nie działa sterownik na pewno jest ok a najlepsze jet to że nie mogę namierzyć pompki z tyłu w bagażniku koło prawego światła jej nie widziałem widać kable od ciśnienia wszystkie jakoś tak dziwacznie połączone. no chyba że pompka gdzieś jest głębiej ukryta.\

Dodam że kabel zielono-czerwony był w dwóch miejscach przecięty od strony kierowcy po zaizolowaniu dalej nie działa otwieranie z kluczyka od strony kierowcy.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 mar 2011, 22:22

vaio, vaio, Po przecięciu zielonego podłączasz do obciętych końców kable ze sterownika, tak jak masz w schemacie.

vaio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 21 sty 2011, 00:56
Lokalizacja: wawa\ursynów

Post autor: vaio » 13 mar 2011, 22:28

tak zrobiłem i dalej nie chce działać. Pisałem wyżej.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 mar 2011, 22:35

vaio, A połączyłeś biało-czarny z pomarańczowym?

[ Dodano: 2011-03-13, 22:39 ]
Na tym schemacie przerywaną linią zaznaczony jest przewód zielony z paskiem. Przerywane miejsce symbolizuje miejsce przecięcia i podłączenia w to miejsce kabli ze sterownika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl