Koledzy, podpowie mi ktoś jak podłączyć alarm LF f14D do oryginalnego centralnego w b4?
Schemat alarmu:
Wg mnie:
1. +12V
2. pompa
3. połączyć z 5
4. masa
5. połączyć z 3
6. do drzwi
numeracja kolejno od strony dużej wtyczki, montaż z rozcięciem przewodu sterującego w przednim słupku.
Jeśli źle myślę, to proszę poprawić, bo nie chcę zepsuć oryginalnego sterowania :mrgreen:
Ten alarm ma przekaźniki wbudowane, steruje każdym typem centralnego zamka, kwestia podłączenia. Te bez przekaźników mają 2 przewody podające masę, ten natomiast może podawać +/+, +/-, -/-, zależnie od podłączenia
Panowie odświeżać troszkę temat mam audi B3 w słupku kierowcy jak i pasażera w siłowniku są trzy kable
-zielono niebieski
-czerwono czarny
-brazowy
jak powinienem podłączyć sterownik ?? przecinałem każdy i się wpinałem ale nie zadziałało a sterownik na pewno jest dobry
to schematy do niego a ja mam pilota nr53/67
czekaj dobrze rozumuję zielony całkowicie odciąć czerwony pod plus brązowy po minus??
Mały edit
zielony przeciąłem i podłączyłem podparłem się schematem https://audi80.pl/b3-b4opis-instalac ... t36493.htm
ale dalej u mnie nie działa najlepsze jest to że drzwi można zamknąć kluczykiem tylko od strony pasażera u kierowcy nie i w bagażniku również więc wziąłem ten kabel od strony pasażera przeciąłem ale dalej nie działa sterownik na pewno jest ok a najlepsze jet to że nie mogę namierzyć pompki z tyłu w bagażniku koło prawego światła jej nie widziałem widać kable od ciśnienia wszystkie jakoś tak dziwacznie połączone. no chyba że pompka gdzieś jest głębiej ukryta.\
Dodam że kabel zielono-czerwony był w dwóch miejscach przecięty od strony kierowcy po zaizolowaniu dalej nie działa otwieranie z kluczyka od strony kierowcy.
[ Dodano: 2011-03-13, 22:39 ]
Na tym schemacie przerywaną linią zaznaczony jest przewód zielony z paskiem. Przerywane miejsce symbolizuje miejsce przecięcia i podłączenia w to miejsce kabli ze sterownika.