Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Termostat a wskazania temperatury

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hp13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 09 mar 2009, 16:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: hp13 » 31 mar 2009, 22:11

pytanie:

kto ile ma wentylatorów i gdzie są podłączone ?

Obrazek

ja mam coś takiego (do góry podłączony jest lewy wentylator a na dole prawy)

Obrazek

pytam bo lewy był zatarty (właśnie wymieniłem) a prawy też jeszcze nigdy nie zakręcił (samochód ten mam od 1,5 miesiąca) temperatura na wskaźniki 95-100st

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 kwie 2009, 19:18

u mnie jest trochę inaczej podłączone.wyjmij wtyczkę z czujnika (znajduje się na samym dole chłodnicy) i zepnij je na krótko i sprawdź czy się kręcą wtedy będziesz miał pewność czy wiatraki są dobre...

Awatar użytkownika
hp13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 09 mar 2009, 16:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: hp13 » 01 kwie 2009, 20:24

wentylatory na krótko działają...
a u Ciebie jest kurde inaczej z tymi kabelkami - nie wiem jak to powinno być :( może poprzedni właściciel coś namieszał :(

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 kwie 2009, 20:38

u mnie działają bez problemu więc możesz śmiało podłączyć tak jak jest u mnie...

Awatar użytkownika
hp13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 09 mar 2009, 16:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: hp13 » 01 kwie 2009, 23:23

jak dobrze widzę to masz oba PLUSY od obu wentylatorów podłączone na górze, w środku masz ten sam kabel co ja, a na dole masz kolejny kabel od czujnika i obie masy ?
FUCK to ja mam pokręcone :(
masy mam podpięte gdzieś do karoserii środkowy tak samo tylko ten dolny mnie zastanawia - co to niby ma być ?
trochę małe to zdjątko i nie widzę koloru kabelka - tego co masz na dole :(
możesz te kabelki opisać (kolorki i skąd idą) ? albo dać większa fotę ? :(

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 kwie 2009, 17:37

sorry kolego trochę cie zmyliłem tym zdjęciem.to zdjęcie było zrobione jakieś 2 lata temu jak też miałem problem z wiatrakami bo mechanik je rozpiął i źle podłączył.teraz mam inaczej podpięte.a więc tak:
- dwa brązowe kable które są masa dla wiatraków mam podpięte pod tą śrubę co ty

- następnie na samej górze mam podpięte dwa cienkie kable czarno czerwone czyli plus wiatraków

- na środku mam podpięty ten co ty czyli gruby biało czerwony kabel

- na samym dole mam podpięty gruby czarno czerwony kabel

w zasadzie nie mam pojęcia jak to dokładnie działa.sprawdzałem miernikiem i na płytce wszystkie gniazda mają ze sobą połączenie...

Awatar użytkownika
hp13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 09 mar 2009, 16:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: hp13 » 02 kwie 2009, 18:13

hudy pisze: w zasadzie nie mam pojęcia jak to dokładnie działa.sprawdzałem miernikiem i na płytce wszystkie gniazda mają ze sobą połączenie...
czyli w sumie jak one wszystkie połączone to może i u mnie zostać jak jest
zwałka

dziękuję Ci bardzo za taką konkretną pomoc - nie każdemu chciało by się lookać pod machę :(

dzięki - teraz zaobserwuję czy mi wyje SZUMinator pod machą :)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 kwie 2009, 18:16

nie ma sprawy <ok>

Awatar użytkownika
speed_killer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
Lokalizacja: RPR-Przemyśl

Post autor: speed_killer » 29 kwie 2009, 23:26

Witam
Jestem zmuszony wymienić u siebie termostat, widziałem zdjęcie z ETKI jednak dla pewności byłbym wdzięczny za real foto z zaznaczeniem miejsca co i jak mam ściągnąć :oops:

Aha i czy ten termostat będzie <ok> ??
Link
Link 2

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 kwie 2009, 23:46

Zdecydowanie Wahlera polecam... <ok> Tam masz jedynie 2 śrubki do odkręcenia :-P Tylko trochę cierpliwości trzeba :-P

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 30 kwie 2009, 00:03

I płyn jak byś zmieniał to na G12+ ;-)

paluś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 19 maja 2007, 20:03
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: paluś » 01 maja 2009, 12:53

witam podepne się pod temat mam zetorka i pytanko czy powinny dzialac wentylatory najpierw jeden potem dwa czy zawsze dwa?
pytam poniewaz u mnie zawsze dwa ida,
dzięki

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 01 maja 2009, 18:11

Powinno być tak, że pierwszy powinien się włączać przy 92...97 stopnia, a drugi przy 99...105 stopni... Nie obydwa razem!

paluś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 19 maja 2007, 20:03
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: paluś » 02 maja 2009, 11:36

no to pieknie , cos padniete, takie kupilem auto i od zawsze tak dziala,ciekawe co szczelilo. kolego zapodal bys fotki podlaczenia u ciebie, moze odpatrze to.
do masy i przy wentylatorach
dzieki ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2009, 16:38

Niki20 pisze:Nie obydwa razem!
jak to nie obydwa?? kręcą się dwa wiatraki na 1 biegu i dwa na 2 biegu,na 1 biegu kręcą się powoli a na 2 biegu szybciej. nie ma żadnego podziału na jeden lub drugi wiatrak.ja tak mam od zawsze i każdego diesla którego widziałem miał tak samo...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl