Witam
Wypalila mi sie w aucie uszczelka miedzy kolektorem a dwururką i jestem zmuszony ja wymienic niestety dowiedzialem się to iz moze byc powazny problem z odkręceniem tych śrób gdyz mogą sie zerwać,
Jesli macie jakis pomysl aby to zrobic dobrze lub zastosowac jakąs technike to prosze dajcie znac, pozdrawiam
[B4 ABK 2.0 115KM] Wymiana uszczelki pod dwururką
Bez paniki. Oryginalne nakrętki na szpilkach łaczących kolektor z dwururką są wykonane z dobrej jakościowo stali, która tak łatwo nie rdzewieje.Dobry_K pisze:moze byc powazny problem z odkręceniem tych śrób gdyz mogą sie zerwać,
Oczyść gwint na szpilkach i śmiało odkręcaj. Możesz namoczyć nakrętki w Coca-Coli.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...