Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK B4 Benzyna+LPG] gaśnie na wolnych obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
polomarko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2009, 20:10

[2.0 ABK B4 Benzyna+LPG] gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: polomarko » 03 maja 2009, 20:37

Witam
Z uwagi że jestem nowym użytkownikiem forum jak i audi proszę o wyrozumiałość jak i również o pomoc, a mianowicie jestem posiadaczem posiadam Audi 80 B4 2.0 ABK 92r. 115 kucy i mam z nim problem który polega na tym że nie zawsze ale gaśnie mi na wolnych obrotach np. zatrzymując się na światłach zgaśnie mi ale nie zawsze jak i na gazie taki i na benzynie. Jest to dość irytujące po pewnym czasie tym bardziej że już wydałem sporom kwotę na mechaników którzy nie mówią nic zgodnie a mianowicie wymienili już kable wysokiego napięcia, świece, kopułkę zapłonową, palec rozdzielacza, filtr powietrza, czujnik temperatury niebieski. Na domiar tego temperatura na zegarze wskazuje 110*C, ale auto gaśnie bez względu na temperaturę czy jest 50*C czy też 100*C. Posiadam to auto od 2 miesięcy i bardzo mnie to irytuje. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 10:01 przez polomarko, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 05 maja 2009, 17:43

Po pierwsze temperatura jest za wysoka, nie powinna przekraczać ok 95 stopni, w ekstremalnych warunkach 100. Sprawdź termostat, wentylator chłodnicy. A co do gaśnięcia przyczyn może być sporo. Lewe powietrze, usterka przepływomierza...

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 05 maja 2009, 17:45

Do sprawdzenia również przekaźnik nr30

polomarko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2009, 20:10

Post autor: polomarko » 05 maja 2009, 18:55

Termostat wymieniłem, wentylatory włączają i wyłączają się sprawdziłem po mechaniku po wymianie termostatu, przekaźnik nr 30 sprawdziłem to znaczy przelutowałem go jak było opisane na forum. Problem z tymi obrotami polega na tym że on się po prostu dusi i gaśnie ale nie zawsze czasami powróci na 900 obrotów także mi ciężko odpala muszę go kręcić długo, podczas jazdy na trasie nie ma problemów jest dynamiczny i nie szarpie

Myciej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 25 maja 2008, 10:08
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Myciej » 05 maja 2009, 19:19

Myśle że to może być wina silnika krokowego wolnych obrotow,lub tyle zaśniedziałe styki tego silniczka.Miałem taki sam problem ;] i to było rozwiązaniem

polomarko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2009, 20:10

Post autor: polomarko » 05 maja 2009, 19:39

Myślę że chyba to nie będzie silnik krokowy ponieważ nie bierze on udziału w spalaniu gazu a on przygasa tak samo na pb jak i lpg

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 05 maja 2009, 20:52

Myciej, po kiego grzyba robisz zamęt! :evil: Widzisz jakiego silnika dotyczy wątek? W ABK nie ma nastawnika tak jak w Twoim ABT!

polomarko, Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie. Co i jak dowiesz się używając szukajki.

polomarko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2009, 20:10

Post autor: polomarko » 05 maja 2009, 21:06

dzięki za info jutro skoro świt sprawdzę

[ Dodano: 2009-05-06, 18:33 ]
regulator ciśnienia paliwa sprawdzony jest ok jako może być inna przyczyna przygasania i ciężkiego odpalania?

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 04 lut 2011, 19:56

witam podłoncze sie pod temat moje abk cieżko pali a jak odpali to pochodzi chwile na wolnych obrotach i gasnie dotyczy to gazu i benzyny przekazinik wymieniony nr30 przepływka działa mozna powiedizec ze nowa po regeneracji dziaj ja swiece odkreciłem to czarne były co moze byc ?? :cry: z góry dziekuje za pomoc

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 05 lut 2011, 17:05

KAROLEK22XX pisze:dziaj ja swiece odkreciłem to czarne były co moze byc ?? :cry: z góry dziekuje za pomoc
A sa mokre? Bo jeżeli tak, to paliwo dochodzi do cylindrów. Jest w ogóle iskra? Dobra czy słaba? Świece nie są zużyte?

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 05 lut 2011, 18:47

swiece wymieniałem we wrzesniu cos było widaz ze jak by paliwo było ale moga sie zalewac bo długo trzeba kracic zeby odpalił a dzisiaj załwarzyłem ze jak sie go kreci do 7tyś to guma od przepływki sie dziwnie sie zasysa czy to normalne???

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 08 lut 2011, 16:54

KAROLEK22XX, Nie to nie jest normalne, podjedź do mechanika który wie jak ustawić zapłon w ABK i niech skontroluje czy w tej chwili jest poprawnie ustawiony.

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 08 lut 2011, 23:25

jutro jade z rana

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl