[AAH] Po nocy nie przełacza sie na gaz
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Wróżką nie jestem, ale to że zamiast krokowego wstawiłeś register wcale nie świadczy, że winny był krokowy. Więc proszę nie pisz, że to na 100% wina krokowca Kolego diter. To może równie dobrze świadczyć o tym, że jakiś pseudo fachowiec źle wyregulował (ustawił parametry w sofcie sterownika) instalację i tyle. Moim zdaniem to właśnie to było przyczyną aczkolwiek jak już wspomniałem nie jestem wróżką i nie dam za to głowy. Wstawiając register zdegradowałeś instalkę do I generacji .diter pisze:to co bylo przyczyna kolego Danek
Miałem ostatnio przypadek w moim ABT, że krokowiec się przycinał i rzeczywiście nie przełączał się na LPG, czyszczenie pomogło na kilka tys. km. Potem całkiem zaczął już głupieć. Kupiłem drugi założyłem sprawdziłem ustawienia i jak narazie jest dobrze.
Kilka razy słyszałem o padających krokowcach, instalki właśnie nie chciały się przełączać, czego także jestem przykładem.
Pierwszy krokowiec przejechał około 90 tys. km.
Kilka razy słyszałem o padających krokowcach, instalki właśnie nie chciały się przełączać, czego także jestem przykładem.
Pierwszy krokowiec przejechał około 90 tys. km.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Też o tym słyszałem ale... w każdym przypadku była to wina źle zamontowanego krokowca tj. tłoczkiem w górę, a nie w dół. Powoduje to po dłuższym przebiegu gromadzenie się syfów z gazu na ślimaku i wewnątrz samego silniczka i awaria gotowa. No ale oczywiście nie upieram się, że to nie silniczek.Kornel pisze:Kilka razy słyszałem o padających krokowcach,
No u mnie był zamontowany poprawnie :roll:Danek pisze:Też o tym słyszałem ale... w każdym przypadku była to wina źle zamontowanego krokowca tj. tłoczkiem w górę, a nie w dół. Powoduje to po dłuższym przebiegu gromadzenie się syfów z gazu na ślimaku i wewnątrz samego silniczka i awaria gotowa. No ale oczywiście nie upieram się, że to nie silniczek.Kornel pisze:Kilka razy słyszałem o padających krokowcach,
mam to samo jak zimny to raz na gazie pali od razu, a niekiedy po 2-3km przełączam ręcznie niejest to może 10km ale sprawdzić poziom wody w układzie i termostat, widocznie zimny reduktor i niema tego pyknięcia, na nowej instalacji palił przy -25C na rys
kiedyś mi paliwa brakło to polałem reduktor ciepłą wodą i zapalił na rys <urodziny>
kiedyś mi paliwa brakło to polałem reduktor ciepłą wodą i zapalił na rys <urodziny>
czesio a kto napisal ze mam aah na 2 generacji pisalem tak o wczesniejszej niuni 1,9 na takiej instalacji <ok> w aah mam sekwencje oczywiscieKornel pisze:Reduktor ma być wpięty za pomocą trójników do małego obiegu, ale AAH na II generacji to dla mnie profanacja auta.misial0 pisze:dlaczego ja mialem tak podpiete z mojej niuni i smigalo bez problemu . przeciez nagrzewnica jest na malym obiegu wiec reduktor jest ogrzewany zareaz po dopaleniu samochodu <ok>
Podepnę się pod temat bo też już kilka razy miałem problem z przełączeniem na gaz po nocy.Instalację mam IIgen Landirenzo.W sofcie ustawione przełączanie przy 2000obr.Słychać jak w butli zawór "pstryknie" i koniec na tym-silnik gaśnie.Zdarza mi się to bardzo rzadko ale jest jeszcze jeden problem nieco inny.Też nie za każdym razem ale już dość często po zatankowaniu do pełna obroty podczas jazdy wchodzą tylko do 3000 i tak jakby odcinało dopływ gazu.Co to może być?Nieraz muszę zrobić dobre 100km żeby się "odblokowało"Dzieje się to tylko po zatankowaniu do pełna.Instalacja ma 30tys. przebiegu,żadne filtry gazowe jeszcze nie zmieniane.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
adam28k, sprawdź elektrozawór przed reduktorem (ewentualnie na reduktorze bo nie wiem jak to u Ciebie wygląda). Wymień filterek gazu. Jeśli elektrozawór jest ok. i wymiana filtra nie pomoże to albo wielozawór w butli nie do końca otwiera i blokuje gazior (na co wskazuje to, że dzieje się tak tylko jak zatankujesz do pełna) albo coś się dzieje z krokowcem. Krokowca możesz na próbę zastąpić registrem albo go podmienić na nowy. Nie są już tak drogie jak kiedyś (może dlatego ostatnio coraz częściej siadają jak wynika z postów tutaj).