Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD SB] Spadajace obroty.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

[1.6TD SB] Spadajace obroty.

Post autor: gaav1000 » 10 lis 2008, 22:47

w moim audi ustawilem obroty zgodnie z danymi fabrycznymi tj ok 900 obr/min oczywiscie na rozgrzanym silniku problem w tym ze przez pewien czas jest ok silnik trzyma te obroty ale gdy pojade na miasto swiatla korki itp to na luzie obroty potrafia mi spasc do 400obr/min na granicy pracy silnika(niezaleznie od obciazenia alternatora) (nigdy nie zgasł) podkrecenie obrotów wtedy nic nie da gdyz po jakims czsie bedzie mial 1100 1200obr/min czyli tez nie dobrze czy ktos mial taki problem prosze o pomoc <osohozi>
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 17:11 przez gaav1000, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 10 lis 2008, 23:12

jazda szarpana może łapie powietrze, filtr paliwa

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 10 lis 2008, 23:53

filtr mam nowy wiec nie to moze pompa juz pada :(

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 09:46

gaav1000, Kręciłeś pompą wtryskową? (Głownie chodzi mi o dawkę).

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 11 lis 2008, 09:57

filtr mam nowy wiec nie to moze pompa juz pada :(
Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz zbyt dużego luzu przy dźwigni zmiany prędkości obrotowej (gazu) tam lubi wyrabiać się uszczelnienie i tuleja, inna koncepcja to prawdopodobnie zanik ciśnienia na tłoko-roździelaczu. Przerabiałem ten sam problem u siebie.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 11 lis 2008, 10:40

dawka nie kręciłem tylko obrotami biegu jałowego

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 maja 2009, 11:50

Mobilek pisze:Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz zbyt dużego luzu przy dźwigni zmiany prędkości obrotowej (gazu)
Mógłbyś to rozwinąć Adam :?:

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 04 maja 2009, 21:51

Labiel pisze:Mógłbyś to rozwinąć Adam
Oczywiście, chodziło mi o ośkę na, której jest osadzona dźwignia połączona z linką "gazu". Podczas dużego luzu współpracujących części może dochodzić do zapowietrzania lub spadków ciśnienia wewnątrz pompy co prowadzi do zmian prędkości obrotowych silnika.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 04 maja 2009, 22:20

A w jaki sposób to naprawić?

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 04 maja 2009, 22:39

gaav1000 pisze:A w jaki sposób to naprawić?
Uszczelnia się to przez wymianę mosiężnej tulejki w pokrywie pompy i gumowej uszczelki współpracującej z ośką.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 04 maja 2009, 23:04

Ale żeby to naprawić trzeba zdemontować pompę raczej...

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 04 maja 2009, 23:22

Da się zrobić bez wyjmowania pompy , ale moim zdaniem lepiej jest wyciągnąć pompę z samochodu i po wymianie uszczelnień ustawić dawki na stole pobierczym u pompiarza.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 maja 2009, 00:28

Hmy, ciekawe. U mnie właśnie te dźwigienki są jakieś luźne. Ciężko mi to jakoś w mierzalny sposób określić ale mam takie subiektywne odczucie. Po za tym pojawiły mi się bąbelki w układzie paliwowym i nie wiem czym są spowodowane, a piszesz że pompa może tu łapać powietrze. Po za tym czasem mam problemy z obrotami. Raz są wyższe raz niższe :-/

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 05 maja 2009, 00:32

wodny test pompy wykazal jej uszkodzenie wiec czeka mnie jej wymiana niestety...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 maja 2009, 00:41

gaav1000 pisze:wodny test
To znaczy :?: Chodzi o schłodzenie jej wodą :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl