[1.6TD SB] Spadajace obroty.
[1.6TD SB] Spadajace obroty.
w moim audi ustawilem obroty zgodnie z danymi fabrycznymi tj ok 900 obr/min oczywiscie na rozgrzanym silniku problem w tym ze przez pewien czas jest ok silnik trzyma te obroty ale gdy pojade na miasto swiatla korki itp to na luzie obroty potrafia mi spasc do 400obr/min na granicy pracy silnika(niezaleznie od obciazenia alternatora) (nigdy nie zgasł) podkrecenie obrotów wtedy nic nie da gdyz po jakims czsie bedzie mial 1100 1200obr/min czyli tez nie dobrze czy ktos mial taki problem prosze o pomoc <osohozi>
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 17:11 przez gaav1000, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz zbyt dużego luzu przy dźwigni zmiany prędkości obrotowej (gazu) tam lubi wyrabiać się uszczelnienie i tuleja, inna koncepcja to prawdopodobnie zanik ciśnienia na tłoko-roździelaczu. Przerabiałem ten sam problem u siebie.filtr mam nowy wiec nie to moze pompa juz pada
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hmy, ciekawe. U mnie właśnie te dźwigienki są jakieś luźne. Ciężko mi to jakoś w mierzalny sposób określić ale mam takie subiektywne odczucie. Po za tym pojawiły mi się bąbelki w układzie paliwowym i nie wiem czym są spowodowane, a piszesz że pompa może tu łapać powietrze. Po za tym czasem mam problemy z obrotami. Raz są wyższe raz niższe
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: