Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD SB] Spadajace obroty.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

[1.6TD SB] Spadajace obroty.

Post autor: gaav1000 » 10 lis 2008, 22:47

w moim audi ustawilem obroty zgodnie z danymi fabrycznymi tj ok 900 obr/min oczywiscie na rozgrzanym silniku problem w tym ze przez pewien czas jest ok silnik trzyma te obroty ale gdy pojade na miasto swiatla korki itp to na luzie obroty potrafia mi spasc do 400obr/min na granicy pracy silnika(niezaleznie od obciazenia alternatora) (nigdy nie zgasł) podkrecenie obrotów wtedy nic nie da gdyz po jakims czsie bedzie mial 1100 1200obr/min czyli tez nie dobrze czy ktos mial taki problem prosze o pomoc <osohozi>
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 17:11 przez gaav1000, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 10 lis 2008, 23:12

jazda szarpana może łapie powietrze, filtr paliwa

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 10 lis 2008, 23:53

filtr mam nowy wiec nie to moze pompa juz pada :(

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 09:46

gaav1000, Kręciłeś pompą wtryskową? (Głownie chodzi mi o dawkę).

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 11 lis 2008, 09:57

filtr mam nowy wiec nie to moze pompa juz pada :(
Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz zbyt dużego luzu przy dźwigni zmiany prędkości obrotowej (gazu) tam lubi wyrabiać się uszczelnienie i tuleja, inna koncepcja to prawdopodobnie zanik ciśnienia na tłoko-roździelaczu. Przerabiałem ten sam problem u siebie.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 11 lis 2008, 10:40

dawka nie kręciłem tylko obrotami biegu jałowego

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 maja 2009, 11:50

Mobilek pisze:Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie masz zbyt dużego luzu przy dźwigni zmiany prędkości obrotowej (gazu)
Mógłbyś to rozwinąć Adam :?:
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 04 maja 2009, 21:51

Labiel pisze:Mógłbyś to rozwinąć Adam
Oczywiście, chodziło mi o ośkę na, której jest osadzona dźwignia połączona z linką "gazu". Podczas dużego luzu współpracujących części może dochodzić do zapowietrzania lub spadków ciśnienia wewnątrz pompy co prowadzi do zmian prędkości obrotowych silnika.
Bez ściemy, krótko i na temat.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 04 maja 2009, 22:20

A w jaki sposób to naprawić?

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 04 maja 2009, 22:39

gaav1000 pisze:A w jaki sposób to naprawić?
Uszczelnia się to przez wymianę mosiężnej tulejki w pokrywie pompy i gumowej uszczelki współpracującej z ośką.
Bez ściemy, krótko i na temat.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 04 maja 2009, 23:04

Ale żeby to naprawić trzeba zdemontować pompę raczej...

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 04 maja 2009, 23:22

Da się zrobić bez wyjmowania pompy , ale moim zdaniem lepiej jest wyciągnąć pompę z samochodu i po wymianie uszczelnień ustawić dawki na stole pobierczym u pompiarza.
Bez ściemy, krótko i na temat.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 maja 2009, 00:28

Hmy, ciekawe. U mnie właśnie te dźwigienki są jakieś luźne. Ciężko mi to jakoś w mierzalny sposób określić ale mam takie subiektywne odczucie. Po za tym pojawiły mi się bąbelki w układzie paliwowym i nie wiem czym są spowodowane, a piszesz że pompa może tu łapać powietrze. Po za tym czasem mam problemy z obrotami. Raz są wyższe raz niższe :-/
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 05 maja 2009, 00:32

wodny test pompy wykazal jej uszkodzenie wiec czeka mnie jej wymiana niestety...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 maja 2009, 00:41

gaav1000 pisze:wodny test
To znaczy :?: Chodzi o schłodzenie jej wodą :?:
Części samochodowe online - Motostacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga