Spuszczamy płyn chłodniczy, olej, podnosimy przód samochodu, odłączamy przewody od chłodniczki oleju, odkręcamy dolną miskę olejową, wykręcamy 2 przednie śruby belki zawieszenia odciągamy ją do dołu i wypieramy
Teraz odkręcamy górną miskę: wykręcamy dolną śrubę rozrusznika i 3 śruby na dole skrzyni,
czerwone strzałki wskazują ukryte śrubki M6 i śrubę imbusową (zielona strzałka ), potrzebny będzie klucz nasadowy 10 mm o maksymalnej średnicy 14 mm (grubszy nie wejdzie) i przedłużka. Żółta strzałka wskazuje otwór na miarkę oleju.
Tych śrubek nie odkręcamy
To jest smok i miejsce na oring
Uszczelki występują w różnym kształcie (mają ogonek albo nie, albo któryś róg ścięty) najlepiej wyjąć stare. Ja mam takie uszczelki, na jednej dorysowałem drugą możliwość.
To jeszcze rzut oka na wał korbowy
Należy odłączyć akumulator bo rurka od miarki poziomu oleju może zawadzić o śrubę w alternatorze i zrobić zwarcie.