[AAH] Problem z praca silnika - obroty i szarpanie
[AAH] Problem z praca silnika - obroty i szarpanie
Witam kolegów,
mam problem ze swoją 80 2.8 quattro, jak wiecie w 80-tkach z tym silnikiem po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej otwiera się dodatkowy dolot paliwa czy coś w tym stulu... odczuwalne jest to na pedale gazu "zwiększa się jego opór" przynajmniej u mnie... Problem zaczyna się gdy wchodzę w tą strefe obrotów przy której otwiera się ten dodatkowy dolot auto zaczyna wtedy szarpać, nie przyspiesza płynnie szarpnięcia są mocniejsze im głębiej wciskam pedał gazu. Audiowka ma sekwencje LPG, byłem u gazowników ale oni powiedzieli że wydmuchało mi katalizatory i samochód się dusi.Co o tym myślicie. Z góry dzięki za pomoc
mam problem ze swoją 80 2.8 quattro, jak wiecie w 80-tkach z tym silnikiem po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej otwiera się dodatkowy dolot paliwa czy coś w tym stulu... odczuwalne jest to na pedale gazu "zwiększa się jego opór" przynajmniej u mnie... Problem zaczyna się gdy wchodzę w tą strefe obrotów przy której otwiera się ten dodatkowy dolot auto zaczyna wtedy szarpać, nie przyspiesza płynnie szarpnięcia są mocniejsze im głębiej wciskam pedał gazu. Audiowka ma sekwencje LPG, byłem u gazowników ale oni powiedzieli że wydmuchało mi katalizatory i samochód się dusi.Co o tym myślicie. Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 22:11 przez radhool, łącznie zmieniany 4 razy.
Goście ściemniają jak trzeba.Powiedz to szarpanie pojawia sie tylko na LPG czy i na PB, a tak dla scisłości to otwiera sie wtedy krótki kanał dolotowy a zamyka długi, jeżeli problem pojawia sie na LPG tylko to może wina jest w umiejscowieniu wtryskiwaczy od LPG.Może zamontowali je tak że jak zamyka sie długo kanał to blokuje wtryski
Jeżeli zatkany byłby wydech to auto by słabo szło ale nie szarpało, po drugie odepnij przewód podcisnieniowy od przepony zmieniajacej położenieklapy w dolocie i sie przejedź zobcz czy nadal bedzie szarpał czy przestanie, tylko zaslep przewód. Mozesz podpiąc sie do komputera moze wyłapał jakis błąd lub cewka któras siada i przy duzym obciązeniu nie wydala. A jeszcze jedno kupiłes już z gazem czy Ty zakładałeś i czy przed montażem szarpał :?:
[ABC] Problem z praca silnika ?
kupilem b4 2.6 v6 z sekwencja, postanowilem zrobic auto od podstaw.Zmienilem cale zawieszenie, wymienilem kable zaplonowe i swiece ngk - czesci dobrane katalogowo, teraz takze silnik nie pracuje rowno na wolnych obrotach czy to na benzynie czy na lpg, powyzej 2 tys pracuje idealnie i rowno, gdy jade np, na 5 biegu ok 90 gdy odpuszczam gaz silnik jakby szarpal, dzieje sie tak na kazdym biegu gdy odpuszczam gaz, co moze byc przyczyna? czy to silniczek krokowy?
prosze o pomoc kogos kto wie wiecej na ten temat
pozdrawiam wszystkich audiolowców!
prosze o pomoc kogos kto wie wiecej na ten temat
pozdrawiam wszystkich audiolowców!
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2012, 17:32 przez tomi990, łącznie zmieniany 2 razy.
[B4 2.6 ABC] spadek mocy
Problem polega na tym:
silnik zimny na ssaniu moc normalna, w momencie kiedy ssanie się wyłącza moc spada (ok. 20 %).
Czym to może byc spowodowane? Dodam, że problem występuje zarówno na bęzynie jak i na gazie.
silnik zimny na ssaniu moc normalna, w momencie kiedy ssanie się wyłącza moc spada (ok. 20 %).
Czym to może byc spowodowane? Dodam, że problem występuje zarówno na bęzynie jak i na gazie.
Instalacja KME sekwencyjna.
[ Dodano: 2007-12-21, 18:28 ]
dokładnie taki http://www.kme.com.pl/diego/
[ Dodano: 2007-12-21, 18:28 ]
dokładnie taki http://www.kme.com.pl/diego/
[B4 Coupe 2.8 V6] coś z obrotami...
a wiec tak mam ten samochodzik od 18 kwietnia i na początku było ok a od kilku tygodni mam tak ze jak jest zimny to gaśnie i się dławi jak mu dodam gazu. Dzisiaj trzymałem do na 2.3tys obr. i po jakiś 10s spadał na 400obr. i wracał znowu na 2.3. Jak chce szybciej ruszyć to powyżej 2 tys zaczyna go czasami dławić... a w sumie to czasami go nie zadławi. Dzieje się tak głównie na 1 i 2 biegu. Na zimnym silniku nie ma mowy o szybszym ruszeniu bo dławi się od razu tak jak by nie pracował na wszystkich garach. Był stożek ale nieudolnie założony więc kupiłem oryginalną puchę i nowy filtr w sumie prawie nic nie pomogło, wymieniłem świece na 2 elektrodowe bo były 3x 3 elektrodowe i 3x 1 elektrodowe. Wyczyściłem kable. W sumie to już nie wiem co zmieniać bo nie mam za bardzo kasy żeby kupować w ciemno. A i czy to normalne że na 65l zrobiłem 361km raz na kiedy wciskając a tak to kręcąc go do 2.5tys. ??
Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 08:15 przez Massi, łącznie zmieniany 1 raz.