[1.6TD SB] Problem po przegrzaniu silnika.
[1.6TD SB] Problem po przegrzaniu silnika.
Witam. W trasie wyciekł mi płyn chłodzący przez co silnik dosyć mocno się przegrzał. Po ostygnięciu byłem zmuszony przejechać nim jeszce ok 15 km. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, głowica oczywiście po planowaniu, wymieniony olej i filtr, wszystko podłączone tak jak było, rozrząd prz wymianie uszczelki był dobrze zaznaczony więc wątpię żeby się przestawił. Dodam że świece były włożone nowe przed przegrzaniem, podczas prac z głowica sprawdzone i są sprawne. Teraz silnik nawet nie myśli się odezwać. Co mogę jeszcze z nim zrobić?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 08:44 przez djxander, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdziłem tą pompę i ona już była wysunięta maksymalnie w stronę silnika. Na świece dochodzi napięcie. A czy to może być wina słabego akumulatora? Wcześniej wystarczał na jedno odpalenie, potem trzeba go było ładować. Może daje za małe napięcie i za wolno kręci. Dodam że cały czas jest podłączony do prostownika.
to sluchaj, jak sciagales pasek rozrzadu przy zdejmowaniu glowicy trzeba bylo pompe na mocowaniach odsunac na maxa od silnika, pozniej w kolo pompy wtryskowej wkladasz wiertlo czy tam trzpien fi15 - 16, i zakladasz pasek o ile wszystko inne stoji na znakach[walek&wal]. I teraz bankowo wiesz ze masz opozniony zaplon w jakiejs tam granicy i mozesz pompe obrocic do silnika o pare mm. Bo jesli zalozyles pasek nie patrzac na kolo pompy to prawdopodobnie to jest przyczyna, tak mysle.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: