[1.9TD AAZ] Uszkodzona głowica.
[1.9TD AAZ] Uszkodzona głowica.
Wiatm.
Oddałem niedawno auto do warsztatu na wymiane końcówek wtrysków i okazało się, że jest pęknięta głowica, od wtrysku w dół. głowica była niedawno wymieniana.
1. to raczej ich wina? wkręcają mi, że tak już było
2. konieczna jest wymiana głowicy?
Oddałem niedawno auto do warsztatu na wymiane końcówek wtrysków i okazało się, że jest pęknięta głowica, od wtrysku w dół. głowica była niedawno wymieniana.
1. to raczej ich wina? wkręcają mi, że tak już było
2. konieczna jest wymiana głowicy?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 08:39 przez bynieks, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jeżeli nie były wtryski dokręcane kluczem dynamometrycznym i nie było nowych podkładek termicznych to całkiem możliwe że pękła podczas dokręcania sam kilka lat temu zepsułem w swoim "B2" głowice, ale jest jeszcze możliwość że było pęknięcie i że przy dokręcaniu pęknięcie posżło dalej i sie odłamało kawałek
oczywiście zdarza się ze podczas odkręcania wtrysku pęka gniazdo wtryskiwacza
oczywiście zdarza się ze podczas odkręcania wtrysku pęka gniazdo wtryskiwacza
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Zaraz zaraz nie można od razu obwiniać mechanika że coś pękło, zakładając iż stało się to podczas demontażu to nie można mieć żadnych pretensji do mechanika, oddając auto do zdjęcia jakiejś części musimy się liczyć z tym ze może coś nie dać się odkręcić bądź pociągnąć za sobą jakieś skutki. Natomiast jeśli cześć nie była wsadzona zgodnie z zasadami to w ów czas możemy obwiniać człowieka, tyle że tak jak napisał to kolega wyżej, nie masz szans udowodnić winy. Co do samej głowicy nie widzę problemu aby ją pospawać.
Witam regenerowane tryski to można wsadzić do d.... a nie do takiego auteczka
a ile kosztowała reg. za wtrysk bo nowa końcówka to koszt 50 zł a co do głowicy to miałem też taki przypadek tylko że mi założyli głowicę i ujechałem na niej jakieś ok. 5 km niczym pękła głowica do końca i taki koszt był 400 zł czyli spawanie , wywiercenie od nowa dziury pod wtrysk planowanie . Tylko powiem że nie dokładnie to było zrobione ponieważ musiałem mieć cofnięty zapłon aby ciszej chodził gdyż jak miał ustawiony normalnie to był taki dźwięk jak by zawór stukał więc pomyśl nad głowicą.......
Pozdrawiam
a ile kosztowała reg. za wtrysk bo nowa końcówka to koszt 50 zł a co do głowicy to miałem też taki przypadek tylko że mi założyli głowicę i ujechałem na niej jakieś ok. 5 km niczym pękła głowica do końca i taki koszt był 400 zł czyli spawanie , wywiercenie od nowa dziury pod wtrysk planowanie . Tylko powiem że nie dokładnie to było zrobione ponieważ musiałem mieć cofnięty zapłon aby ciszej chodził gdyż jak miał ustawiony normalnie to był taki dźwięk jak by zawór stukał więc pomyśl nad głowicą.......
Pozdrawiam
- Damian2412
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 paź 2008, 02:11
- Lokalizacja: Opole
Witam. Miałem podobny przypadek. Zatarte wtryski, konieczna była wymiana koncówek wtryskiwaczy. Zrobione wtryski dokręcałem kluczem samoróbką, nasadka 27 z dospawaną rurą, no i niestety przy dokrecaniu pękł wieniec wtryskiwacza. nie było problemu z pospawaniem:)
[ Dodano: 2009-05-16, 14:40 ]
proponuje podjechać z głowicą do zwykłego warsztatu slusarskiego, tam powinni pospawać to bez problemu. o ile pekniecie jest w tym samym miejscu co u mnie:)
[ Dodano: 2009-05-16, 14:40 ]
proponuje podjechać z głowicą do zwykłego warsztatu slusarskiego, tam powinni pospawać to bez problemu. o ile pekniecie jest w tym samym miejscu co u mnie:)