Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S Benzyna+ LPG] Problem z tankowaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 09 maja 2009, 23:16

Marcin19l pisze:mechanik powiedział ze nieraz tak jest w gorące dni...
owszem masz rację w lecie jakoś ten litr czy dwa więcej mam w butli

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 11 maja 2009, 13:02

Danek- Ja nie mam absolutnie z tym problemu- aaaabsolutnie :lol: . Chciałem się tylko zorientować, czy nie narobiłem czegoś złego, bo samowolnie i celowo (butla walec) obniżyłem wielozawór. Obecnie jest pod kątem 45stopni. Wiem, że powinien być wyżej ale to z powodu długich tras :lol: Kiedyś lałem gaz, więc nie jestem laikiem, ale masz tu autorytet pod tym względem więc pytam Interesuje mnie fakt, czy zasys gra jakąś istotną rolę. Nie zanotowałem żadnych anomalii. Wchodziło mi 40,5 litra na maxa i tak zostało. Dodam, że tankuję fulla tylko na trasy.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 11 maja 2009, 14:31

Satar, Teraz możesz mieć tą rurkę opartą o dno i przez to może Ci ssać jakieś syfy z dna ale to pryszcz, filterek powinien je wyłapać.
Satar pisze:ale masz tu autorytet pod tym względem
Eeeee no bez przesady, są tu lepsi spece ode mnie :-) .

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 11 maja 2009, 14:52

To teraz wiem,skąd w filtrze fazy lotnej mam coś niby smoła <ok>

Najbardziej wkurza mnie to, że to dziadostwo zakleja elektrozawór na parowniku ( nie ma siły się otworzyć bo trzpień jest przyklejony do obudowy) gdy auto jest zimne. Nie wiesz może, czym to wyczyścić :?:

[ Dodano: 2009-05-11, 14:54 ]
A może masz elektrozawór do Vegi. Producent mnie chciał strasznie skroić :evil:. Jak go odkręcałem to klucz mi się ześliznął i trochę pokrzywił obudowę. Poprawiłem to, na szlifierce (cały trzpień) ale wiem, że muszę go wymienić
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 15:18 przez Satar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 11 maja 2009, 15:11

A gdzie Ty masz filtr fazy lotnej w I lub II generacji, dołożyłeś sobie?
Satar pisze:Nie wiesz może, czym to wyczyścić :?:
Ja reduktory przed wymianą membran czyszczę benzyną, nitro, a bardzo oporne syfy cykloheksanonem (rozpuszczalnik stosowany w drukarstwie) :-) .
Satar pisze:A może masz elektrozawór do Vegi.
Niestety nie :-( .

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 11 maja 2009, 15:18

Ale zmyła :oops: Miało być ciekłej.

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 11 maja 2009, 18:55

Satar pisze:Nie wiesz może, czym to wyczyścić :?:
Ja czyszczę środkiem do układów wtryskowych i przepustnic firmy Berner, nie wchodzi w reakcję z gumą a na syfy działa rewelacja, polecam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl