[Audi 80 1.8 K-Jetronic] Problemy ze sprzeglem
[Audi 80 1.8 K-Jetronic] Problemy ze sprzeglem
Witam. Moj problem rozpoczyna sie kazdego ranka: otoz dopoki auto sie nie rozgrzeje(2,3 KM)to ciezko wchodzi jedynka a dwojka zgrzyta. Dzis sprawa posunela sie o wiele dalej. Otoz po przejechaniu 300 metrow chcialem zmienic bieg wcisnalem sprzeglo i okazalo sie ze nie moge wrzucic biegu (zadnego). Po zgaszeniu silnika problem ustapil. Po okolo 1 KM stoje sobie na czerwonym a tu nagle dzieje sie tak jak bym puszczal sprzeglo chociaz je trzymalem w podlodze. Zatrzymalem sie na poboczu zgasilem i odpalilem problem ustapil ale za to cos zaczelo strasznie nawalac tak jak by ktos krecil pokrzywiona pokrywka od garnka i uderzal o metal. Jak auto sie nagrzalo - problem ustapil. Mechanik nie wie co to i karze mi jezdzic dopoki sie do konca nie rozwali. Dodam ze wycieka mi plyn hamulcowy z korektora sily hamowania. Prosze o pomoc!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 08 sty 2008, 23:44
- Lokalizacja: Bezwola\ lubelskie
Ubytek płynu może powodować zapowietrzanie się sprzęgła, ponieważ zasilanie płynem jest z tego samego zbiorniczka co hamulce stąd możesz mieć te zaniki sprzęgła jeżeli zaś chodzi o metaliczne dźwięki z okolic sprzęgła prawdopodobnie rozwala się łożysko lub sprężynki w tarczy a nawet docisk, bez rozbierania i tak się nie obędzie i radze zmienić mechaniora na takiego który wykaże się odrobiną dobrej woli i pozagląda tu i ówdzie.
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
jak nie pomoże usunięcie wycieku to może być albo siłownik sprzęgła albo pompka sprzęgła
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga