
Sebastian[/b]
kardi21 pisze:można podłączyć pompke na krótko i sprawdzić cze chodzi wogóle.Może też być przekaźnik... u mnie tak było ale stało sie to,że nie wiadomo czemu przestał iść sygnał na pompę z komputera
Przecież kolega pisze, że silnik słabo pali, ale potem już chodzi, gdyby padła pompa paliwa to nie chodziłby w ogóle. Może poleciał regulator ciśnienia (czy jak to się fachowo nazywakardi21 pisze:poprostu podpiąć pod napięcie 12V bo na tyle chodzi pompka,jeżeli jest dojście to nie musowo wykręcać pompki telko pod samochodem podpinasz plus i minus do biegunów pompy czy sie włączy wogóle czy pompuje. Przekażnik jest pod maską w skrzynce bezpieczników pod szybą z prawej strony stojąc przodem do samochodu,numer przekaźnika to 215 i ma na górze wejście na bezpiecznik,najlepiej bezp.10A.
regulator ciśnienia?, hmm bo zawsze na zapłonie było syczenia a teraz nie ma...i on pali, ale tak jak napisałeś, to by się zgadzało,jerry84 pisze:Przecież kolega pisze, że silnik słabo pali, ale potem już chodzi, gdyby padła pompa paliwa to nie chodziłby w ogóle. Może poleciał regulator ciśnienia (czy jak to się fachowo nazywakardi21 pisze:poprostu podpiąć pod napięcie 12V bo na tyle chodzi pompka,jeżeli jest dojście to nie musowo wykręcać pompki telko pod samochodem podpinasz plus i minus do biegunów pompy czy sie włączy wogóle czy pompuje. Przekażnik jest pod maską w skrzynce bezpieczników pod szybą z prawej strony stojąc przodem do samochodu,numer przekaźnika to 215 i ma na górze wejście na bezpiecznik,najlepiej bezp.10A.). To co znajduje się pod autem na jednej szynie razem z pompą i filtrem paliwa, przez to nie jest podtrzymywane odpowiednie ciśnienie paliwa po zgaszeniu silnika. Wtedy przy odpalaniu pompa musi nabić odpowiednie ciśnienie do układu i odpalanie trwa dłużej.