Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8E] brak syczenia przy zapłonie, około 3s

ODPOWIEDZ
Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

[80 B3 1.8E] brak syczenia przy zapłonie, około 3s

Post autor: Mamber » 13 maja 2009, 16:06

witam wszystkich, mam problem typu, że auto mi pali normalnie, ale nie ma tak jak kiedys przy zapłonie syczenia czyli podanie paliwa pod ciśnieniem na wtrysk, i to było 3,4 sekundy moze krócej doslownie chwile, auto pali, ale jak zapale musze mu dac gazu tzn 1,5 tys obr i juz pali normalnie majac 1000 obr/min, w zimie jest inaczej, bo w tym roku juz musiałem przekrecic kluczyc kilka razy, gdzie w zimie jeszcze wczesniej palił od raz przy niewiadomo jakich tempraturach ujemnych, i nie wiem czy to jakis czujnik od pompy? czy co? nie wiem gdzie szukac przyczyny? mi to nie przeszkadza, ale jak ma palic na raz to ma palić, i nie ważne czy zima czy lato ;-) dziękuje za odpowiedź
Sebastian[/b]

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 13 maja 2009, 16:17

Nie wiem czy taki sam jest układ paliwowy ale gdy miałem audi 80 B3 1,9e to miałem podobny efekt ale u mnie czasem nie chciała wcale zapalić wiec wymieniłem filtr paliwa ten obok pompy paliwa i zlikwidowałem nieszczelność na przewodzie powrotnym i audik chodził jak marzenie.

Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

Post autor: Mamber » 13 maja 2009, 19:28

filtry oke, myślałem nad jakimś czujnikiem, ale nie wiem czego mógłbym się tknąć, nie wiem gdzie szukać, miał ktos taki problem?

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 13 maja 2009, 22:45

można podłączyć pompke na krótko i sprawdzić cze chodzi wogóle.Może też być przekaźnik... u mnie tak było ale stało sie to,że nie wiadomo czemu przestał iść sygnał na pompę z komputera :-/

Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

Post autor: Mamber » 13 maja 2009, 23:20

kardi21 pisze:można podłączyć pompke na krótko i sprawdzić cze chodzi wogóle.Może też być przekaźnik... u mnie tak było ale stało sie to,że nie wiadomo czemu przestał iść sygnał na pompę z komputera :-/


pompke na krótko czyli?, a przekaźnik to o jaki chodzi? gdzie go szukać?? i ile robota takiego czegoś by kosztowała mniej więcej, orientujesz się?

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 18 maja 2009, 23:18

poprostu podpiąć pod napięcie 12V bo na tyle chodzi pompka,jeżeli jest dojście to nie musowo wykręcać pompki telko pod samochodem podpinasz plus i minus do biegunów pompy czy sie włączy wogóle czy pompuje. Przekażnik jest pod maską w skrzynce bezpieczników pod szybą z prawej strony stojąc przodem do samochodu,numer przekaźnika to 215 i ma na górze wejście na bezpiecznik,najlepiej bezp.10A.

Awatar użytkownika
jerry84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 174
Rejestracja: 15 mar 2009, 14:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jerry84 » 18 maja 2009, 23:40

kardi21 pisze:poprostu podpiąć pod napięcie 12V bo na tyle chodzi pompka,jeżeli jest dojście to nie musowo wykręcać pompki telko pod samochodem podpinasz plus i minus do biegunów pompy czy sie włączy wogóle czy pompuje. Przekażnik jest pod maską w skrzynce bezpieczników pod szybą z prawej strony stojąc przodem do samochodu,numer przekaźnika to 215 i ma na górze wejście na bezpiecznik,najlepiej bezp.10A.
Przecież kolega pisze, że silnik słabo pali, ale potem już chodzi, gdyby padła pompa paliwa to nie chodziłby w ogóle. Może poleciał regulator ciśnienia (czy jak to się fachowo nazywa :-P ). To co znajduje się pod autem na jednej szynie razem z pompą i filtrem paliwa, przez to nie jest podtrzymywane odpowiednie ciśnienie paliwa po zgaszeniu silnika. Wtedy przy odpalaniu pompa musi nabić odpowiednie ciśnienie do układu i odpalanie trwa dłużej.

Mamber
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:29
Lokalizacja: Austria/Wien

Post autor: Mamber » 19 maja 2009, 16:32

jerry84 pisze:
kardi21 pisze:poprostu podpiąć pod napięcie 12V bo na tyle chodzi pompka,jeżeli jest dojście to nie musowo wykręcać pompki telko pod samochodem podpinasz plus i minus do biegunów pompy czy sie włączy wogóle czy pompuje. Przekażnik jest pod maską w skrzynce bezpieczników pod szybą z prawej strony stojąc przodem do samochodu,numer przekaźnika to 215 i ma na górze wejście na bezpiecznik,najlepiej bezp.10A.
Przecież kolega pisze, że silnik słabo pali, ale potem już chodzi, gdyby padła pompa paliwa to nie chodziłby w ogóle. Może poleciał regulator ciśnienia (czy jak to się fachowo nazywa :-P ). To co znajduje się pod autem na jednej szynie razem z pompą i filtrem paliwa, przez to nie jest podtrzymywane odpowiednie ciśnienie paliwa po zgaszeniu silnika. Wtedy przy odpalaniu pompa musi nabić odpowiednie ciśnienie do układu i odpalanie trwa dłużej.
regulator ciśnienia?, hmm bo zawsze na zapłonie było syczenia a teraz nie ma...i on pali, ale tak jak napisałeś, to by się zgadzało,

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 21 maja 2009, 22:14

nom też może być i ten egulator ciśnienia,nie pomyślałem o nim :-/ pewnie wystarczy sprawdzić ciSnienie jakie idzie na wtrysk i bedzie wiadome...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl