Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8] brak stabilności

ODPOWIEDZ
zielony18181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 13 maja 2009, 20:30
Lokalizacja: Mielno

[B3 1,8] brak stabilności

Post autor: zielony18181 » 13 maja 2009, 20:46

Witam wszystkich :-) mam mały problem z moim audi 80 b3 :-( samochód ten miał bardzo złe amortyzatory z przodu i siedział totalnie na dole,wymieniłem amortyzatory spręzyny i amory orginał,drązki nowe samochód podniosł się do góry,ale teraz jest strasznie nie stabilny,wystarczy mały ruch kierownicą a ona lata jak wachało z lewej na prawo i buja całym samochodem,nie chce się sama ustabilizować :-( i niewiem co moze być tego przyczyną :-( może powinienem jechać teraz na ustawienie zbierzności???kompletnie niewiem co mam z tym zrobic,prosze o pomoc z góry dziękuje ;-)spręzyny i amory orginał,drązki nowe
Ostatnio zmieniony 14 maja 2009, 00:07 przez zielony18181, łącznie zmieniany 3 razy.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Re: brak stabilności

Post autor: myster » 13 maja 2009, 20:52

( i niewiem co moze być tego przyczyną :-( może powinienem jechać teraz na ustawienie zbierzności???kompletnie niewiem co mam z tym zrobic,prosze o pomoc z góry dziękuje ;-)[/quote]

dokladnie ja mialem tak samo po ustawieniu bierznosci wszystko wrocilo do normy. tylko przed dokladnie posprawdzaj pozostale elementy czy nie maja luzu itp.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 13 maja 2009, 21:11

jakie amory i sprężyny. i jak tam drążki stabilizacyjne całe.

Popraw temat bo poleci do kosza

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 13 maja 2009, 21:14

Kolego a może masz obniżone zawieszenie i dlatego auto siedziało na dole. Może do tej obniżonej zawiechy miałeś krótsze amorki, a teraz jak założyłeś standardowe to te amorki nie współpracują z sprężynami.

I tak jak misiek440 napisał popraw nazwe tematu żeby było zgodnie z regulaminem, bo temat poleci do kosza.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 maja 2009, 23:25

A ja zadam banalne pytanie: na geometrii byłeś po tych wymianach :?:

PS: Na przyszłość poprawnie nazywaj tematy. Tym razem robię to za Ciebie.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 14 maja 2009, 11:44

Najpierw tak jak koledzy radzą proponowałbym zbieżność ustawić po tych wymianach bo może się przestawiła...
spiczi, on wymieniał komplet (amory + sprężyny) <ok>
A i też bym proponował na łącznik stabilizatora zerknąć...

Awatar użytkownika
sitar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 03 lis 2007, 13:45
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: sitar » 14 maja 2009, 15:24

A tylne amorki jak się mają???

zielony18181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 13 maja 2009, 20:30
Lokalizacja: Mielno

Post autor: zielony18181 » 14 maja 2009, 21:48

Tylne amorki są ok:)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 maja 2009, 22:29

zielony18181 pisze:wymieniłem amortyzatory spręzyny i amory orginał,drązki nowe
Z tego co piszesz to wymieniałeś również drążki. Jeśli po tym zabiegu nie byłeś ustawiać zbieżności to ganiaj tam czym prędzej.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 15 maja 2009, 10:00

Przede wszystkim po wymianie sprężyn zmieniły się kąty pochylenia kół. Stąd ta niestabilność. Widziałem coś takiego u kumpla. Górą koła wyszły mu na zewnątrz, a dołem schowały się pod auto. Samochód pływał po całej jezdni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga