Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 90 q NG]Zanika zapłon.

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

[b3 90 q NG]Zanika zapłon.

Post autor: nowy200 » 13 maja 2009, 23:00

Panowie pomocy.Od jakiegoś czasu dzieją się cyrki z moim autem.A mianowicie zanika zapłon,gubi iskrę czy coś jeszcze innego.Czasami wszystko jest ok a czasem silnik gaśnie i nie można go w żaden sposób odpalić.Autko ma inst.LPG ale czy na gazie czy na Pb jest tak samo tzn podczas jazdy silnik gaśnie.Pomocy.Nie wiem czy to cewka czy może moduł czy może sterownik silnika.Brak mi pomysłów.Jest ktoś może z okolic Legnicy z takim samym motorkiem coby użyczył części na podmiankę?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 maja 2009, 08:50

Sprawdź czujnika Halla czy działa poprawnie gdy nie masz iskry i wtyczke przy czujniku, ale wyglada to ze cewka nie domaga, czy dzieje sie to po nagrzaniu silnika czy rano jak jest zimny to też :?:

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 14 maja 2009, 09:46

Witam.Dzieje się to bez względu na temp. silnika.Najśmieszniejsze jest to że jak na kluczyk nie chce zapalić to na popych zapali (ale nie zawsze).Wracałem wczoraj z pracy to nie chciał na kluczyk zapalić.A na pycha zapalił.Przerywał po drodze aż w końcu zgasł i trzeba było holować do domu bo już nie zapalił.Pb i LPG dostaje bo strzela i czuć benzyną.
Czy zużycie cewki objawia się tym że raz działa a raz nie?Ta zaślepka na cewce nie jest wypchnięta.Jeśli ktoś ma jakieś pomysły sugestie proszę o pomoc bo nie wiem czy sam to ogarnę a do najbliższego elektryka mam jakieś 20 km więc ciężko będzie zaciągnąć.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 14 maja 2009, 11:16

Wyjmij czujnik Halla, zobzc czy nie jest zalany olejem w srodku i czy ktorys z trezch przewodow w nim idacych nie jest przetarty czasem, wyczysc go przy okazji dobrze.
:!: Zanim odkrecisz zaznacz jego ustawienie wzgledem glowicy zeby potem nie ustawiac od nowa zaplonu :!:

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 14 maja 2009, 14:16

OK a jak go wyciągnąć z aparatu zapłonowego?Trzeba z całym aparatem wyciągać a później czujnik wykręcać czy jak?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 14 maja 2009, 23:34

Wyciagnij caly aparat zaplonowy i bedziesz widział, nie rozkrecaj go na kawałki.

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 15 maja 2009, 23:03

Ok.Problem rozwiązany.Winne były kable zapłonowe.Temat można zamknąć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl