rudolf199, a niby jak ma mieć 110KM :?: przecież to ECU decyduje o wszystkim i tak naprawdę to masz pod maską 1Z z wtryskami AFN bo jeśli chodzi o blok to jest to samo <ok>
jakbyś chciał mieć 110KM to musiałbyś przerzucić wszystko a nie tylko sam silnik albo dorzucić chip'a zwiększając doładowanie do 0.95bara i dolewając do tego paliwka
[1.9TDI 1Z] Silnik 110 KM do B4.
-po pierwsze to nie tylko turbinę ale i trzeba dolać paliwa (wydajniejsze wtryski + soft to podstawa)Adamoo80 pisze:po co tyle komplikacji ze swapem jeśli można przekręcić turbinę i wzrośnie moc o te 20 km, faktycznie spalanie i zużycie silnika wzrośnie ale jest to tańszy sposób na osiągnięcie celu
-po drugie to spalanie może się nie zmienić a czasem nawet zmaleć albo też wzrosnąć a wszystko zależy od tego jak ktoś będzie jeździł
-po trzecie lejąc dobry olej (co najmniej wysokiej jakości półsyntetyk) silnik bez problemu wykona jeszcze kilkaset tysięcy kilometrów
dzięki za uzupełnienieUKI_XX pisze:-po pierwsze to nie tylko turbinę ale i trzeba dolać paliwa (wydajniejsze wtryski + soft to podstawa)Adamoo80 pisze:po co tyle komplikacji ze swapem jeśli można przekręcić turbinę i wzrośnie moc o te 20 km, faktycznie spalanie i zużycie silnika wzrośnie ale jest to tańszy sposób na osiągnięcie celu
-po drugie to spalanie może się nie zmienić a czasem nawet zmaleć albo też wzrosnąć a wszystko zależy od tego jak ktoś będzie jeździł
-po trzecie lejąc dobry olej (co najmniej wysokiej jakości półsyntetyk) silnik bez problemu wykona jeszcze kilkaset tysięcy kilometrów