witam!
problem wydglada tak ze jak krece kierownica to slychac stuki czy skrzypienie..nie wiem jak to nazwac.. w zawieszeniu bylo wszytsko wymieniane..(oprocz wahaczy) i na porzegladzie gosc powiedzial ze juz sa zmeczone.. pytanie czy to moze byc od tego? jak to sprawdzic czy to to? i czy wymienia sie sama koncowke czy caly wahacz?
[2.0 b4 coupe]stuki przy kreceniu kierownica
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
i na postoju i podczas jazdy..wydaje mi sie ze przy mocniejszym hamowaniu tez jest to skrzypienie wiec raczej nie pompa.nie wiem skad te stuki dochodza..jak wlozylem glowe po mache to nie wyroznia sie zeby dzwiek byl od ktoregos kola wiec moze maglownica.. pojade do mojego mechanika zobaczymy co poradzi..
czy jak podniose przod samochodu i tez beda te straszne dzwieki to jednoznacznie wskazuje na pompe wspomagania?
czy jak podniose przod samochodu i tez beda te straszne dzwieki to jednoznacznie wskazuje na pompe wspomagania?
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
O skrzypieniu i pukaniu to kolego na forum było już multum razy. Jeśli chcesz mieć pewność co skrzypi to auto na kanał, maska do góry i niech jedna osoba kręci kierownicą a ty nasłuchuj. Innej rady nie ma.
Czy te dźwięki są tylko na odpalonym silniku? Czy również na zgaszonym jak kręcisz kierownicą? Jeśli i na zgaszonym to pompa wspomagania nie ma tu raczej nic do gadania.kolek pisze:czy jak podniose przod samochodu i tez beda te straszne dzwieki to jednoznacznie wskazuje na pompe wspomagania?
Jest tez opcja ze poduszka amorka masz wyklepane i wtedy ci całą sprezyna lata.Tzn góra dół i wtedy masz takie stuki .SPrawdz Poduszki amora, łączniki stabliziatora bo jak koledzy pisali tez to moze byc od tego.No i nie piszesz precyzyjnie o tych stukach ale zobacz czy przypadkiem nie masz juz padniętego przegubu zew. aczkolwiek to by było terkotanie przy skrecie .