[B4 ABK] gaśnie na gazie przy niedogrzanym silniku
[B4 ABK] gaśnie na gazie przy niedogrzanym silniku
Problem jest taki ze przy nagrzaniu silnika do temperatury odpowiedniej do przejscia na LPG czyli około 15st.C przelączam na gaz i wystarczy ze rospędze sie do około 50km/h i wrzucę luz to auto zgasnie,problem bedzie ten sam póki silnik nie osiągnie normalnej temp. pracy tj. około 80-90st.C wtedy problem znika i nawet krecenie silnika do wysokich obrotów i powoduje zgaśnięcia.
Podejrzewam ze czeka mnie regeneracja reduktora.
mam na oku nawet zestaw naprawczy
http://moto.allegro.pl/item635020622_or ... as_el.html
Mój reduktor to LO-GAS przejechałem na nim około 70.000km bez dłubania
instalacja IIgen.na blosie,nie jest to raczej kwestia regulacji.
Obroty stabilne,spalanie w normie, spadku mocy nie zauważyłem.Problem pojawił sie ostatniej zimy od tego czasu jest gorzej <osohozi> .
Podejrzewam ze czeka mnie regeneracja reduktora.
mam na oku nawet zestaw naprawczy
http://moto.allegro.pl/item635020622_or ... as_el.html
Mój reduktor to LO-GAS przejechałem na nim około 70.000km bez dłubania
instalacja IIgen.na blosie,nie jest to raczej kwestia regulacji.
Obroty stabilne,spalanie w normie, spadku mocy nie zauważyłem.Problem pojawił sie ostatniej zimy od tego czasu jest gorzej <osohozi> .
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Jeżeli masz instalację drugiej generacji, to nie przełączysz na gaz dopóki silnik nie osiągnie określonej temperatury zapisanej w komputerze od gazu. Chyba, że masz pierwszą generację, tam przełączenie na gaz następowało po przekroczeniu ok. 2000 obrotów.Panowie u mnie jest tak że przy obrotach 2000 przełącza sie na gaz czy mozna to zmienić jakoś żeby przy okreslonej temp. sie przełaczał?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Proszę nie wprowadzać innych w błąd i nie podawać niesprawdzonych informacji! :evil: .olek70 pisze:Cytat:
Panowie u mnie jest tak że przy obrotach 2000 przełącza sie na gaz czy mozna to zmienić jakoś żeby przy okreslonej temp. sie przełaczał?
Jeżeli masz instalację drugiej generacji, to nie przełączysz na gaz dopóki silnik nie osiągnie określonej temperatury zapisanej w komputerze od gazu. Chyba, że masz pierwszą generację, tam przełączenie na gaz następowało po przekroczeniu ok. 2000 obrotów.
Hulit, wszystko zależy od tego czy Twoja instalacja LPG jest wyposażona w czujnik temperatury. I generacje nie były w taki czujnik wyposażane, natomiast II generacja raczej rzadko. W instalacjach sekwencyjnych czujnik temperatury był stosowany zawsze. Jeśli to II generacja to najprawdopodobniej niezbędny będzie interfejs i soft do sterownika i zmiana progu przełączenia na LPG w sofcie.
Napisz której generacji instalację masz zamontowaną (najlepiej jak podasz dokładnie co tam masz zamontowane) to wtedy może uda się coś pomóc.
Przepraszam, jeżeli wprowadziłem kolegę w błąd. Moja instalacja posiada taki czujnik. Myślałem, że to norma przy drugiej generacji.Danek pisze:Proszę nie wprowadzać innych w błąd i nie podawać niesprawdzonych informacji! :evil: .
Hulit, wszystko zależy od tego czy Twoja instalacja LPG jest wyposażona w czujnik temperatury. I generacje nie były w taki czujnik wyposażane, natomiast II generacja raczej rzadko.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Hulit, W takim razie sprawdź jaki masz przełącznik w kabinie. Poszukaj na nim jakiejś nazwy, symbolu itp. Jeśli to I generacja to próg przełączania jest ustawiony w przełączniku. W zależności od typu być może uda się ten próg zmienić. Żeby się upewnić czy na pewno jest to pierwsza generacja to sprawdź czy na wężu od reduktora do miksera jest silniczek krokowy czy śruba regulacyjna (a może i jedno i drugie).
Jeśli to pierwsza generacja to moim zdaniem powinieneś jak najszybciej dołożyć sterownik tym samym podwyższając typ instalacji do co najmniej II generacji.Hulit pisze:I jak znam moje szczęście nic się nie da zrobić( chyba że wymienic).
W Twoim poście jest więcej błędów, nie tylko ten dotyczący czujnika temp. Na przyszłość zanim coś napiszesz postaraj się proszę zweryfikować swoje informacje.olek70 pisze:Przepraszam, jeżeli wprowadziłem kolegę w błąd. Moja instalacja posiada taki czujnik. Myślałem, że to norma przy drugiej generacji.