[80 B3 1.8]Monojetronic za duze obroty POMOCY!
[80 B3 1.8]Monojetronic za duze obroty POMOCY!
WITAM JESTEM TUTAJ NOWY, MIESIAC TEMU KUPIELM AUDI 80 91R ZAGAZOWANY 1,8 PM? Z JEDNOPUNKTOWYM WTRYSTKIEM MONOJETRONIC (BOSH) PROBLEM JEST NASTEPUJACY: GDY RANO ZAPALAM AUTO JEST WSZYSTKO OKEY AUTOMATYCZNE SSANIE USTAWIA OBROTY NA OK 1500 GDY JUZ SSSANIE WYLACZY SIE OBROTY USTAWIAJA SIE NA 1100 DODAM TEZ ZE OBROTY NIE TANCZA SILNIK CHODZI ROWNO ZAROWNO NA GAZIE I BENZYNIE DZIEJE SIE TO SAMO, WIEM TEZ ZE AUTO DLUGO STALO NIEUZYWANE, CZUJNIK TEMPERATURY OD WSKAZNIKA NIE POKAZUJE RZECZYWISTEJ TEMPERATURY GDY PLYN W CHLODNICY MA 90 TO CZUJNIK NIE DOCHODZI DO 60 ST ALE TO CHYBA NIE MA ZNACZENIA CZASEM UDA MU SIE WEJSC NA 1000/1050 NO ALE TO ZA DUZO CZYTALEM NA WASZYM FORUM ZE TO MOGA BYC BLEDY W KOMPUTERZE I TRZEBA ODLACZYC+ KLEME NA PARE SEKUND CZY TO COS DA? NIE WIEM CO MAM ZROBIC OBOK CZUJNIKA TEM WSTAZNIKA JEST CZUJNIK NA TRZY BOLCE KTORY MOZE ZLE PRZEKAZYWAC TEMPERATURE DO KOMPUTERA I TEN MYSLI ZE AUTO JEST ZIMNE? CZY W TYM UKLADZIE WTRYSKOWYM SA TEZ JAKIES CZUJNIKI CZY POKRETLA DO REGULACJI/ PROSZE WAS O WSZELKIE RADY MOZE KTOS JUZ MIAL PODOBNY PROBLEM
NO FAJNIE DZIEKI CHLOPAKI ALE MAM PROBLEM KTORY TO CZUJNIK OBA ZNAJDUJA SIE KOLO SIEBIE NA TAKIM "PLASTIKOWYM KOLANKU" JEDEN TO CZARNY 3 DZIURY DO WTYCZKI A TEN DRUGI TO NIEBIESKI Z WTYCZNA NA 2 DZIURY TE KOLANKO ZAMONTOWANE JEST NA PRZEWODZIE GUMOWYM KTORY WYCHODZI OD GORY Z CHLODNICY SORRY ZE TAK PROSTO TO WSZYSTKO PISZE ALE JESTEM ZIELONY W TYCH SPRAWACH MAM PYTANIE KTORY JEST OD TEGO WSTAZNIKA NA DESCE ROZDZIELCZEJ A KTORY STERUJE MIESZANKA CZY TEZ POSYLA DANE DO KOMPUTERA ?? JEZELI MI SIE UDA A WAM POMOZE MOGE ZROBIC FOTE...
WITAM PONOWNIE DZIS RANO WYCIAGLEM TEN CZUJNIK NIEBIESKI NA DWA PINY ZALALEM GO DO POLOWY WRZADKIEM ZMIERZYLME WODE MIALA PRAWIE 90 ST ZACZOELM MIERZYC JEGO OM WAHALY SIE NASTEPUJACO : POCZATEK 450 A JUZ NA KONCU MIAL PRAWIE 800 OHM WODA JUZ WTEDY MIALA OK 70 ST WIEC A SAM CZUJNIK MIAL NIE CALA 45 ST BO MAM TAKI MIERNIK ODRAZU Z TEROMETREM Z TEJ TABELI WYNIKA ZE JEST DO WYMIANY
50 - 700-900
60 - 525-650
70 - 380-490
80 - 290-350
90 - 200-275
100 - 175-225
MAM DO WAS PYTANIE JEZELI TEN NA TRZY BOLCE JEST SPRAWNY A TEN NIEBIESKI JAK JUZ WYMIENIE TO BEDZIE WSZYSTKO WPORZADKU? TZN OBROTY TROCHE ZEJDA I WSKAZOWKA BEDZIE POKAZYWAC WKONCU RZCZYWISTA TEMPERATURE ? DLA PEWNOSCI DODAJE ZDJECIE TEGO CZUJNIKA CO GO DZIS MIERZYLEM DZIEKI ZA WSZELKA POMOC BEDA PUNKTY POZDRAWIAM
50 - 700-900
60 - 525-650
70 - 380-490
80 - 290-350
90 - 200-275
100 - 175-225
MAM DO WAS PYTANIE JEZELI TEN NA TRZY BOLCE JEST SPRAWNY A TEN NIEBIESKI JAK JUZ WYMIENIE TO BEDZIE WSZYSTKO WPORZADKU? TZN OBROTY TROCHE ZEJDA I WSKAZOWKA BEDZIE POKAZYWAC WKONCU RZCZYWISTA TEMPERATURE ? DLA PEWNOSCI DODAJE ZDJECIE TEGO CZUJNIKA CO GO DZIS MIERZYLEM DZIEKI ZA WSZELKA POMOC BEDA PUNKTY POZDRAWIAM
KorNoLio dzieki za pomoc
KorNoLio napisal:no to ten co wyjeles to jest od temperatury dla ukladu wtryskowego a ten na 3 piny dla lampki i zegara na desce rozgrzej samochod zobacz jaka jest temperatura na zegarz a jak odeniesz ten czujnik 3-pinowy to zegar powinien spasc do zera i wtedy bedziesz iwedzial ze ten 3 pinowy jest od zegara a ten niebiezki co wyjales jest od ukladu wtrskowego
DZIEKI TAK WALSNIE ZROBIELEM TERAZ KUPIE ODPOWIEDNIE CZUJNIKI I ZAMKNE POSTA JAK WSZYSTKO BEDZIE GOODIES DZIEKI ZA POMOC KorNoLio
DZIEKI TAK WALSNIE ZROBIELEM TERAZ KUPIE ODPOWIEDNIE CZUJNIKI I ZAMKNE POSTA JAK WSZYSTKO BEDZIE GOODIES DZIEKI ZA POMOC KorNoLio