Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8]Monojetronic za duze obroty POMOCY!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Veter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 kwie 2007, 12:42
Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój

[80 B3 1.8]Monojetronic za duze obroty POMOCY!

Post autor: Veter » 26 kwie 2007, 13:14

WITAM JESTEM TUTAJ NOWY, MIESIAC TEMU KUPIELM AUDI 80 91R ZAGAZOWANY 1,8 PM? Z JEDNOPUNKTOWYM WTRYSTKIEM MONOJETRONIC (BOSH) PROBLEM JEST NASTEPUJACY: GDY RANO ZAPALAM AUTO JEST WSZYSTKO OKEY AUTOMATYCZNE SSANIE USTAWIA OBROTY NA OK 1500 GDY JUZ SSSANIE WYLACZY SIE OBROTY USTAWIAJA SIE NA 1100 DODAM TEZ ZE OBROTY NIE TANCZA SILNIK CHODZI ROWNO ZAROWNO NA GAZIE I BENZYNIE DZIEJE SIE TO SAMO, WIEM TEZ ZE AUTO DLUGO STALO NIEUZYWANE, CZUJNIK TEMPERATURY OD WSKAZNIKA NIE POKAZUJE RZECZYWISTEJ TEMPERATURY GDY PLYN W CHLODNICY MA 90 TO CZUJNIK NIE DOCHODZI DO 60 ST ALE TO CHYBA NIE MA ZNACZENIA CZASEM UDA MU SIE WEJSC NA 1000/1050 NO ALE TO ZA DUZO CZYTALEM NA WASZYM FORUM ZE TO MOGA BYC BLEDY W KOMPUTERZE I TRZEBA ODLACZYC+ KLEME NA PARE SEKUND CZY TO COS DA? NIE WIEM CO MAM ZROBIC OBOK CZUJNIKA TEM WSTAZNIKA JEST CZUJNIK NA TRZY BOLCE KTORY MOZE ZLE PRZEKAZYWAC TEMPERATURE DO KOMPUTERA I TEN MYSLI ZE AUTO JEST ZIMNE? CZY W TYM UKLADZIE WTRYSKOWYM SA TEZ JAKIES CZUJNIKI CZY POKRETLA DO REGULACJI/ PROSZE WAS O WSZELKIE RADY MOZE KTOS JUZ MIAL PODOBNY PROBLEM

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 26 kwie 2007, 13:55

Czujnik na 3 okrągłe bolce jest właśnie od wskaźnika temperatury i lampki. A od układu wtryskowego jest na dwa płaskie piny. I to on może byc walnięty.
KorNoLio

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 26 kwie 2007, 15:37

Sprawdź wartości na czujniku temp. tym od dołu jak się nagrzeje ma być ok 300ohm. I będziesz wiedział. Druga sprawa to na zimnym silniku powinno byc ok 1200rpm.
Ale najpierw sprawdź czujnik temp.
Audi to Audi

Awatar użytkownika
Veter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 kwie 2007, 12:42
Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój

Post autor: Veter » 26 kwie 2007, 19:25

NO FAJNIE DZIEKI CHLOPAKI ALE MAM PROBLEM KTORY TO CZUJNIK OBA ZNAJDUJA SIE KOLO SIEBIE NA TAKIM "PLASTIKOWYM KOLANKU" JEDEN TO CZARNY 3 DZIURY DO WTYCZKI A TEN DRUGI TO NIEBIESKI Z WTYCZNA NA 2 DZIURY TE KOLANKO ZAMONTOWANE JEST NA PRZEWODZIE GUMOWYM KTORY WYCHODZI OD GORY Z CHLODNICY SORRY ZE TAK PROSTO TO WSZYSTKO PISZE ALE JESTEM ZIELONY W TYCH SPRAWACH MAM PYTANIE KTORY JEST OD TEGO WSTAZNIKA NA DESCE ROZDZIELCZEJ A KTORY STERUJE MIESZANKA CZY TEZ POSYLA DANE DO KOMPUTERA ?? JEZELI MI SIE UDA A WAM POMOZE MOGE ZROBIC FOTE...
Veter Fan Czterech Kółek OOOO

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 26 kwie 2007, 23:38

Już pisałem wyżej, ten na 3 bolce jest od wskźnika na desce i od lampki a ten drugi niebiezki na 2 płaskie piny od wtrysku i mierz ten niebiezki tak jak kolega pisal wyżej. Mierz między każdym z pinów a masą. Wartości powinny być takie jak wyżej.
KorNoLio

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 27 kwie 2007, 08:31

A czy przypadkiem ten od wtrysku to nie ten wkręcany od dołu. Jak na moje oko to własnie tak. On ma 2 piny i między nimi występują podane wartości.
Audi to Audi

Awatar użytkownika
Veter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 kwie 2007, 12:42
Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój

Post autor: Veter » 27 kwie 2007, 09:58

WITAM PONOWNIE DZIS RANO WYCIAGLEM TEN CZUJNIK NIEBIESKI NA DWA PINY ZALALEM GO DO POLOWY WRZADKIEM ZMIERZYLME WODE MIALA PRAWIE 90 ST ZACZOELM MIERZYC JEGO OM WAHALY SIE NASTEPUJACO : POCZATEK 450 A JUZ NA KONCU MIAL PRAWIE 800 OHM WODA JUZ WTEDY MIALA OK 70 ST WIEC A SAM CZUJNIK MIAL NIE CALA 45 ST BO MAM TAKI MIERNIK ODRAZU Z TEROMETREM Z TEJ TABELI WYNIKA ZE JEST DO WYMIANY
50 - 700-900
60 - 525-650
70 - 380-490
80 - 290-350
90 - 200-275
100 - 175-225

MAM DO WAS PYTANIE JEZELI TEN NA TRZY BOLCE JEST SPRAWNY A TEN NIEBIESKI JAK JUZ WYMIENIE TO BEDZIE WSZYSTKO WPORZADKU? TZN OBROTY TROCHE ZEJDA I WSKAZOWKA BEDZIE POKAZYWAC WKONCU RZCZYWISTA TEMPERATURE ? DLA PEWNOSCI DODAJE ZDJECIE TEGO CZUJNIKA CO GO DZIS MIERZYLEM DZIEKI ZA WSZELKA POMOC BEDA PUNKTY :) POZDRAWIAM Obrazek

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 27 kwie 2007, 11:08

Tutaj masz wykres według którego rezystancja powinna się zgadzać, jeżeli tak nie jest to czujnik do wymiany:
Obrazek
KorNoLio

Awatar użytkownika
Veter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 kwie 2007, 12:42
Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój

KorNoLio dzieki za pomoc

Post autor: Veter » 27 kwie 2007, 14:34

KorNoLio napisal:no to ten co wyjeles to jest od temperatury dla ukladu wtryskowego a ten na 3 piny dla lampki i zegara na desce rozgrzej samochod zobacz jaka jest temperatura na zegarz a jak odeniesz ten czujnik 3-pinowy to zegar powinien spasc do zera i wtedy bedziesz iwedzial ze ten 3 pinowy jest od zegara a ten niebiezki co wyjales jest od ukladu wtrskowego

DZIEKI TAK WALSNIE ZROBIELEM TERAZ KUPIE ODPOWIEDNIE CZUJNIKI I ZAMKNE POSTA JAK WSZYSTKO BEDZIE GOODIES DZIEKI ZA POMOC KorNoLio

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga